Я не тебе чекав

Я не тебе чекав
у темряві біля озЕрця,
до кроків прислухавсь не до твоїх,
я не тебе кохав,
не по тобі стогнало серце,
та не з тобою мав ночей я зорянИх.
      Я іншу, не тебе гукав!
Але прийшла ти, крізь кохання,
встромила очі в серце, як ножі,
я не тебе чекав,
знесилений стражданням,
але віддався течії та знов ожив.
      Я не чекаю вже,
я пью тебе ковтками,
не дихаю, як поряд ти зі мною,
тепер до мене йдеш,
як скрізь тебе шукаю,
та до країв насичуєш любов'ю.
      


Рецензии
Любовь нечаянно нагрянет"...и ожидание её -напрасный труд мужской, ибо всем известно, что чего хочет женщина , того хочет БОГ!сопротивление бесполезно!Дужэ гарно напысАла,Алла! Здоровья и радости! Спасибо!

Алла Андрияш   02.08.2015 01:42     Заявить о нарушении
Ты всегда тонко чувствуешь!
Спасибо!

Алла Ященко   02.08.2015 18:44   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.