Паспорт! Дайте паспорт!

Начальнику
Броварського РВ УДМС
Л.В. Петрик
Валерії Леонідівни Бондаренко
м. Луганськ, містечко Щорса,
б. 22, кв. 10
073 4055769 (Лайф), 096 9785794 (КС)
Садове товариство "Огоньок"
комплексу садових товариств
"Ялинка" с. Княжичі
вул. Садова -2, буд. 44/2


з в е р н е н н я
При зверненні до паспортного столу 21.07.2015 р. з приводу обміну паспорту у зв'язку із зміною прізвища, мені не видали довідку про те, що паспорт є на обміні. Сьогодні, 25.07.2015, мені пояснили, що видача подібних довідок не передбачена Порядком оформлення і видачі паспорта громадянина України, затвердженим Наказом МВС України 13.04.2012 № 320. Вважаю, що така відповідь порушує мої права споживача адміністративних послуг, коли я віддала паспорт та свідоцтво про розлучення і не отримала жодного посвідчення про факт цього. Прошу видати мені довідку про те, що мій паспорт знаходиться на обміні у довільній формі, що буде відповідати нормам ЗУ "Про захист прав споживачів".
У зв'язку із безкоштовністю послуги, у мене не має квитанції про оплату державного мита, яка могла б слугувати доказом здачі документів і надання адміністративних послуг.

25.07.2015   Підпис

Отримала: Д. примір. Дроботун 25.07.2015 р.


Рецензии
Ох уж это бюрократия в прежние времена проще было!

Игорь Степанов-Зорин 2   12.01.2018 19:33     Заявить о нарушении
На это произведение написано 5 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.