Пошуки

                «Зранку блукав я
                Схилами гір Цзи Ге...»
                (Бо Цзюй І)

Я шукав Дао
З важким автоматом на плечі,
У сутінках солдатського намету,
Серед запашного звіробійного степу
Я шукав Дао
Там, де пахло бензином і соляркою,
Серед сутінків гіркого диму,
Серед хащів іржавого металу,
І серед снігів холодних
І серед спекотних згарищ
Я шукав Дао
Серед мертвих тіл,
Серед сталевих потвор,
Серед зранених людей і дерев –
Я шукав Дао
На дні забутих озер,
Куди досі пірнають жаби
І волохаті байдужі бобри,
У темряві біля вогню
І серед степової тирси –
Я шукав Дао
Коли світ божеволів,
Коли навіть Сонце
Дивилось на людей з жахом,
Коли навіть місять зазирав з сумом
У душу кожного сновиди
Я шукав Дао...


Рецензии
ИМХО о Дао:
«У тех, кто не ищет свой истинный путь, жизненный – будет потерян».

Хомуций   23.04.2016 14:57     Заявить о нарушении
Возможно... Єто стихо написано от имени литературного героя (ЛГ). Я сам то давно ничего не ищу - ибо Дао непознаваемо... :-)

Ли Чень Дао   30.04.2016 01:08   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.