Образ минулого кохання...

Наші відносини не припинені.Досі заходи не здійснені. Я твій номер мобільного, колись визнаю дійсним та надішлю смс. А ти, крізь роки, надішлеш відповідь і ми знову зустрінемось на нічній сповіді.

 Ти зустрінеш мене таку дорослу та витончену, своїм звабливим поглядом і я думавши, що забула тебе, знову все згадаю. Я знаю, що згаю час,знову згаю, але мить, коли ти знову поруч - безцінна і......знову можна назавжди прощатися.

 Мені вистачить розуму встояти і не поцілувати тебе, але доторкнутися ніщо не заважає. Чи заважає? Невже це злочин доторкнутися до своєї минулої мрії? Майже нікому не вдається це зробити з особливою ніжністю...А мені вдасться і все. Крапка.
 Мені зараз це необхідно. Не поясню чого. Просто ковток свіжого повітря з минулого життя. Мені зараз потрібен саме ти і твоя музика...і все ніби як раніше,хоча це зовсім не так, лиш на мить я відчую все те,що так любила відчувати. Ця мить мине, але я її збережу і покладу в свою шухдяду щасливих спогадів. Необхідно припинити наш зв`язок раз і назавжди. Щасливо. І саме мені...   

(16.04.2014 01.35)


Рецензии