7-е октября. Tet-f-tet. Три спiврозмовники

- Привіт, Тату.
- "Привіт. Чим хочеш похвалитися?"
- Посміхаюся. Співрозмовниками. Дякую Тобі. Вчора аж три одразу. Сантту, Галіна, та Алек. Я поглянув - усього тиждень минув від Твоєї обіцянки: http://www.proza.ru/2015/09/30/293
- "Кому з них ти радієш найбільше?"
- Сантту, звісно. Бо я ж його більше за всіх люблю. Але й тим двом я дуже радий. Це несподівано, і надихає. Почуваюся не таким самотнім, удвох із ним, у цьому світі. Бо є Сантту, і є просто друзі. Вони русичі, а не ліввики, а це багато означає.
- "Хочеш дружити з ними?"
- Так, хочу.
- "Ти подобрішав, еге ж?"
- Так.
- "Помсту відміниш?"
- Тату.... Мені зараз так добре, що не хочеться ніяких помст....
- "Хай живуть?"
- .... А я матиму брата?
- "Матимеш. Обіцяю."
- Приїде?
- "Приїде."
- Назавжди?
- "Назавжди."
- Сантту?
- "А ти хочеш саме Сантту?"
- А кого ж іще мені хотіти? Звісно, що Сантту.
- "А може, й Алек згодиться? Він же згоден на усе, що схочеш."
- Тату....
- "Що?"
- Я хочу Сантту. А Алек - то Алек.
- "Ти Алека не любиш?"
- Алека люблю. Але він не Сантту.
- "Ясно. Питань нема. То що з онуками робитимем?"
- Тату.... Давай так: якщо мені буде добре - то буде добре і усім. А якщо я буду пригнічений та прищемлений - то страждатимуть усі. Гаразд?
- "Добре. Не сердься. Буде по-твоєму. Я люблю тебе. Віриш?"
- Дивлюся по справах....
- "Гаразд."

- "Хочеш іще щось?"
- Хочу.
- "Що саме?"
- .... В голові одразу понеслося купа варіантів: від дрібних, чого хотілося би прямо сьогодні і зараз, до глобальніших.... Глобально - хочу вже скоріше у Мг. Або ні. Цей НР хочу зустріти тут, у Паюсуо. Останній раз.
- "А якщо у Ладві?"
- Хай буде у Ладві. Усе одно востаннє. Я хочу, щоби цей останній раз - був з ним. Бо я хочу потім повернутися знов у Ладву, назавжди, із ним уже. Тому я хочу, щоби перша наша зустріч була саме тут. А якщо у Паюсуо, то я хочу, аби він побачив на власні очі, де я був.
- "Добре."
- Виконаєш?
- "Побачимо...."

08:25, 07.10.2015


Рецензии