Есе. До тебе

Я не можу стримати себе. Так хочу палко припасти до твоїх губ, манячих мене немов Сирена. Я погоджуюсь бути тим безвольним моряком що йде до своєї смерті так заворожено, і хоч на мить але палко кохаючи ту ворожу примару. Я погоджуюсь але прошу взамін лише один поцілунок. Я знаю, я тобі ніхто. Навіть не друг. Але я молю, тихо благаю віддай мої сни. Вони мають належати іншому.

Я так звикла до того що кохають мене, що не помітила як щось пішло не так. Думала я потрібна тобі. Я була впевнена в цьому на двісті відсотків, а ти так взяв і різко відштовхнув мене від себе. І все б нічого, але ти забув віддати мені мій спокій. Тепер моє серце б’ється в шаленому темпі у твоїх гарячих долонях, а ти і не думаєш його відпускати. Ти тільки стискаєш його безжально при моїх слабких спробах вирватись із твого полону.

Кожного дня я для себе вирішую що буду ігнорувати тебе. Але поки ні разу не вийшло. Зупини мене. Не дозволь мені писати тобі повідомлення, потайки дивитись на тебе при наших коротких зустрічах, намагатися змусити ревнувати тебе, приділяючи увагу іншому. Чому ти не припиниш це?

А може тобі просто подобається спостерігати як я тихо сходжу з розуму? Сподіваюсь в тебе достатньо поп корну щоб додивитись це кіно до кінця. Тримаю парі що ти помічаєш всі мої страждання. І насолоджуєшся цим. Як же я тебе ненавиджу.

Я не хочу засинати з думками про тебе. Мені остогидло просинатись з ними ж. Я не хочу ревнувати тебе до кожної хто посміє просто заговорити до тебе. І тим паче залежати від тебе я не хочу. Ти робиш з мене безвольну ляльку, а мені це не подобається адже до зустрічі з тобою ляльками людей робила я. Просто відпусти мене і ми мирно розійдемось.

Мені так хочеться обізвати тебе десятком, навіть сотнею найобразливіших лайливих слів. Викрикувати їх тобі в лице і істерично бити тебе в груди. І водночас хочу щоб ти міцно тримав мене в ніжних обіймах від яких я готова зомліти і пристрасними поцілунками примушував мовчати.

Досить робити вигляд що ти не помічаєш мене. Досить цими іграми, цією награною байдужістю робити боляче нам обом. Думаєш я вірю тобі коли ти так холодно відповідаєш? Думаєш якщо ти будеш відноситись до мене так зверхньо, жорстоко, нехтувати моїми почуттями я зміню своє ставлення до тебе? Ти помиляєшся. Ти просто робиш мені боляче і цим самим змушуєш мене думати про тебе ще більше.

Я не можу стримати себе. Хочу палко припасти до твоїх губ.

Знаєш що найдивніше? Я тебе не кохаю.


Рецензии