Маленькая художница

МАЛЕНЬКА  ХУДОЖНИЦЯ

Моїй донечці присвячується



Не вспіла оченьки розкрити,

А вже питає:

- Фарби де?

- Спочатку, доню, треба вмитись,

Поїсти кашу, потім вже…

- Ну, ненечко! Я зовсім трошки!

- Ти знаєш відповідь мою!

Обличчя швидко умиває,

Похапцем кашу їсть.

- Я вже!

-А кого, доню, малювати

Сьогодні будеш?

- Та тебе!

Сідай ось тут,

Зі мною поруч. Не рухайся!

Ось так замри!

Вона малює так старанно,

Що висунула язичка.

Якась людинка чудернацька

В неї виходить. Та дарма!

Для мене цей портрет – найкращий.

- Тобі подобається?

- Так!

Художниця уся у фарбі,

Творити – справа непроста!

- Кого б іще намалювати?-

Задумливо вона пита.

- Пішли на вулицю гуляти

І там придумаймо сюжет.

Моя художнице маленька,

Перед тобою – цілий світ.

І хай тобі, моя ти люба,

В житті у всьому пощастить!


Рецензии