Моя колишня флешка

Події, які стали основою цієї байки та продовженням моєї манії називати предмети і ставитися до них по-людські,
сталася 2009-го року, влітку
Деякі з подій, які сталися цього ж дня літа, я вже згадував в іншій байці "Девушка на карте"...

Я коротко. Щастя тихо стояв і гудів від щастя бути моїм.
Я доглядав його і мив раз на два тижні, оцетовим розчином; часто я дарував йому красиві наклейки, підводив його дещо вимите ім'я на дверях. Це я про холодильник.
А коли я проживав літо 2009-го, в мене в голові засіла цифра 19 липня.

Щось пообідавши, я пішов погуляти на курський мкрн. Сум.
Приїхавши на кінцеву вулиці (для мене), я пішов вздовж вул Ковпака в сторону Ветеренівки. По дорозі натрапив на атласну карту, картинкою вверх,картинка дивилася на мене.

Це була хрестова дама. Уважно глянувши на даму, я пішов далі. В голові вже все стало на місця: що означала дата 19 липня. Якраз вона і була - 19 липня, пообід . А ще, я зустрів дівчину, яка хотіла мене звабити. Мене влаштовувало, особливо, якщо про неї говорили ці знаки і числа.

Ось я проходжу перехрестя, а точніше виїзд з підворотні. А надворі спека, пил, ти не мерзнеш, тобі класно - чого іще треба? Дивлюся боковим зором вниз - оп, флешка! на вид трохи згрижена, без ковпачка, але норма! Ну я в карман і пішов далі думаючи про все містичне, прикольне і тихе.

Як виявилося, флешка була на 2 Гіга, а ще на ній був бонус - чиїсь файли.
Це дуже приємно, коли знаходиш не пусту флешку. Глип - а то були фото з весільної подорожі з Єгипту...
Но фотографи з них був той іще Самійлик. Самі пальми (карликові в готелі), басейн і пИрамИди (і то - здалеку, напевно, щоби за екскурсію не переплачувати).
Зовсім голяк. і такого шлаку близько 200 штук фоток. Видалив, форматнув - і в мене є іще один цифровий носій на халяву.

В той же чи наступний день, я здійснив обряд посвяти моєї нової флешки в Гілозоїзм. В той вечір я переписувався чи проглядав сторінку моєї нової знайомої, з чудесним ім'ям Амада! (Nice!)
якраз я їй показував свою нову знахідку в металлі - FratelloMetallo (Брат_в_Металлі)

Це римський священник, який любив слухати Металліку, накопив грошей, групу і 2008-го, записав альбом в стилі хеві-метал, потім почав їздити по світовим феставалям важкої музики і збирати поля віруючих в метал та музику Отця.

Так от, флешка отримала ім'я NOMADA ("nomad" - Бродага, аскет+в честь Амади).
І жила вона в мене довго тихо, поки я в 2012-му не віддав її своїй дівчині Руслані, так як її флешка зламалася.
Кінець

Примітки:
*моя подруга по інтернету Амада, ФАНАТ Металліки, яких іще треба пошукати, дуже талановита і розумна!
* в Металліки є пісня "Wherever I May Room" - там є слова які зіграли свою роль в ідеї до вибору імені NOMADи

"Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will"

*В БратаМеталло є пісня на основі рифа(мелодії) із пісні Металліки Wherever I May Room
*Самійлик - назвине ім'я всіх фотографів, в яких є Нікон 6000, але хисту і покликання - 0


Рецензии