Какой был день у тебя, милый?

Який був день у тебе, милий?
Був він спокійний, без тривог?
Хочу побачить світло знову
в очах, що засвітилось знов.

Це радість, коли мене бачиш,
нехай з тобою вона буде назавжди,
а день новий надасть натхнення,
невидимою із тобою, як у сні.

Як стане тяжко, або хвилювання
раптом владу над тобою візьме,
то пам’ятай, що поруч із тобою
невидима присутність моя жде.

Тобі надам сили й натхнення,
світла додам в похмурий день
так, щоб душа твоя співала
для мене вже нових пісень.

Пісні красиві і мінорні:
милий, життя зараз таке,
але у ангельському хорі
нехай охороняє хтось тебе.

А я за тебе помолюся,
стану Пречистую благать,
щоб ти із далі повернувся
здоровий, бо роки летять.

Нехай летять вони над нами
на довге й щасливе життя,
а я з тобою, милий, разом
творю щасливе майбуття.

Фотографія із інтернету.
19.12.2015.


Рецензии