Доля моя, доля. Песнь Ярославны

Доля моя, доля,
Я тебе благаю,
Відлетай на волю,
Що не має краю...

Пошукай там щастя,
Це моє прохання,
Бо немає кращого
Щастя, ніж кохання!

Доля моя, доля,
Птаха білокрила,
Ти же запевняла,
Що я буду з милим,

І наворожила,
Що не буде зради,
Сто раз нагадала
Всі свої поради!

Доля моя, доля,
Доля синьоока,
Щира, наче поле,
Як море глибока

І за всі щасливі,
Сонячні хвилини
Дуже тобі вдячна,
Доленько єдина!

ПЕРЕВОД:

Доля моя, доля,
Тебя умоляю!
Улетай на волю,
К свободе бескрайней

Поищи там счастья,
Это моя просьба,
Нету лучше счастья,
Что зовут любовью!

Доля моя, доля,
Птица белокрыла,
Ты же уверяла,
Что я буду с милым,

Ещё нагадала -
Не будет измены,
Сто раз повторяла
Все свои заветы!

Доля моя, доля,
Доля синеокая,
Щедрая, как поле,
Как море глубокая

И за все минуты,
Солнечно счастливые,
Очень благодарна я,
Доленьке единственной!


Рецензии