Серебряная свадьба

(пісня)
1.
УДВОХ:
Зима сріблясто-біла
До нас вже прилетіла,
Літ двадцять п’ять  - неначе
Одна щаслива мить.
Любов на дужих крилах
Нас віднесе у вирій,
Де час, що швидко плине,
Ми в змозі зупинить.
ПРИСПІВ
ВІН:
Срібні сльози в очах твоїх,
Поцілую я ніжно їх.
Срібні скроні – то не біда,
Ти красива і молода.
ВОНА:
Срібний шлюб, срібний, срібний шлюб
Це до нас, вже до нас прийшов.
Я люблю тебе, я люблю,
Ти єдина моя любов.
2.
ВОНА:
Такі ми стали рідні,
Як дві частинки рівні,
Як яблуко достигле
Розділене навпіл.
Прийми, моя любове,
Обітницю ти знову,
Будь певен, що ти вдома
Надійний маєш тил.
ПРИСПІВ
ВІН:
Срібні сльози в очах твоїх,
Поцілую я ніжно їх.
Срібні скроні – то не біда,
Ти красива і молода.
ВОНА:
Срібний шлюб, срібний, срібний шлюб
Це до нас, вже до нас прийшов.
Я люблю тебе, я люблю,
Ти єдина моя любов.
3.
ВІН:
Мов срібні кулі, мчаться
Хвилини й миті щастя,
А очі твої юні –
Їх не торкнувся час.
Той срібний дощ на скронях
Сховаю у долонях
Й кохання прочитаю
Я знов в твоїх очах.
ПРИСПІВ
ВІН:
Срібні сльози в очах твоїх,
Поцілую я ніжно їх.
Срібні скроні – то не біда,
Ти красива і молода.
ВОНА:
Срібний шлюб, срібний, срібний шлюб
Це до нас, вже до нас прийшов.
Я люблю тебе, я люблю,
Ти єдина моя любов.
4.
УДВОХ:
Розкрилося кохання
Терпким вином духмяним,
Нову сторінку доля
Для нас перегорта.
Під поглядом жаданим,
Як в юності недавній,
Від щастя і бажання
Тремтять твої уста.
ПРИСПІВ
ВІН:
Срібні сльози в очах твоїх,
Поцілую я ніжно їх.
Срібні скроні – то не біда,
Ти красива і молода.
ВОНА:
Срібний шлюб, срібний, срібний шлюб
Це до нас, вже до нас прийшов.
Я люблю тебе, я люблю,
Ти єдина моя любов.


Рецензии