5. Ваганич, на бiс!

-Оленко, а що ти робиш? Ти кудись їдеш?

-Їду, у свій дім!

-Куди ти їдеш? Адже твій дім з мной. А, як же я без тебе, моя лапа?

Оленка підняла очі до неба і призадумалась. А потім і каже:

-Їжачок, ти мій!
Ось ти на сцені соліст основний час свого концертного життя?
Так?
А я хто?..
Я теж солістка більший час доби. Ось тому у цій провінції у нас буде окреме житло.
І ми зможемо відвідувати один одного і при цьому бути вільними птахами.
Ти, мій орел, будеш прилітати у гості і провідувати свою орлиху.
До того ж у тебе з*явилися нові повноваження.
Які?
Ти що, забув?
Ти ж губернатор “Навколо Сміху” і тобі треба разом з нашою благодійницею приготувати урочисту зустріч з відкриття цього райського місця нашого проживання. А ще Моїсеєв з Пенкиним погрожували приїхати. А Кіркоров навіть сина і доньку привезе. Аллочка мені зателефонувала і запитувала, місця для проживання ще є. Я її запевнила, що ця провінція резинова. Листоношаа сама клялася і божилася, що тут всесвіт вміститься.

-Льонок, а що ти там у хаті будеш сама робити?

-Чому сама? Я там влаштую жіночий клуб мадам Степаненко і буду влаштовувати звані і непрохані прийоми нашого олигархського рая. Там завжди зможуть провести свій вільний час наші жіночі персонажи. А чоловіки? Вони, як гусари будуть робити до нас свої наїзди і влаштовувати для нас любовні перепалки і навіть влаштовувати дуелі... Ні, стрілятися не треба.
Жіноче населення саме вирішить, що ви будете заради нас робити... Правда Квіточка?

А Квіточка від усього почутого просто окаменіла. Вона тільки й змогла вимовити:

-Ваганич, ти помовч хвилин десять, зваж стару! Я збігаю за Мотрею, я швидко.

Не чекаючи згоди Петросяна, вона кулею вилетіла з кімнати. Петросян застиг з відкритим ротом, так і нічого не зрозумівши. Через сім хвилин у кімнату вбігла захекана Квіточка і запитала:

-Ваганич, я встигла? Мотря, заходь швидше.

Мотря задихаючись від бігу, вповзла до помешкання. Вона зупинилася у дверях і запитливо подивилася на усіх. Квіточка урочисто звернулася до Петросяна і Степаненко:

-Ваганич і Оленка, повторіть для Мотрі усе те, що ви тут раніше говорили... на біс!

Наш Орел і його Орлиця від почутого і побаченного втратили дар мови.......



продовження у http://www.proza.ru/2016/04/17/1899


Лыстоноша Иде До Вас, 2013.12.17


Рецензии