Iдеальний чоловiк-це що i як?

Фото зроблено 11.01.2016р


переклад зроблено 11.04.2016р http://www.proza.ru/2016/01/12/1391


Живу на світі трохи більше півстоліття і до цієї пори не зустрічала таке диво. Першу частину свого життя прожила з батьками і братом. Час від часу мала контакт з ріднею, сусідами, однокласниками. Люди як люди.

Ідеальні?

Та ви що! У кожного свої таргани і коники у голові.
Я?
Ні, я не стала у шкільні роки шукати такого хлопця. Була можливість у 16 років подорослішати від такої любові, але моє друге Я криком закричало і заборонило мені робити дурниці і вірити у любов у 16 років до хлопця 22 років.

Шкодую?

Спасибі мені, що я тоді була такою слухняною донькою своїх батьків і свого другого Я. Але дорослішати то треба?

Треба!

П'ять років я жила у пошуках майбутньої своєї половини... типу ідеалу. Помилок було багато, але вони мої і мені дорогі спогади про них. Але розумнішати то треба?

Порозумнішала і вийшла заміж і кілька разів. Ну це ймовірно я для надійності зробила, щоб напевно перевірити ідеал чоловіка.)) УПС (( Не вийшло з них ідеалів. Але я думаю, що це я неправильна дружина і улюблена.

Першого відпустила через шість років і залишила собі плоди нашого спільного жітія: Ольгу та Юлію. Другому через 24 роки виписала путівку у вільне життя без мене і наших восьми дітей.

І стало так мені радісно, що ось воно щастя: сама собі цар, бог і король... але інтернет покликав мене на свої простори у прозу і поезію.

Та усе не так просто. Тут виявляється соціум править балом емоцій і відносин.
Сторінок у соціумі у мене штук десять. Я там свої вірші-прозу рекламлю. Та хлопці і чоловіки мають іншу думку. Вони не вірять, що мені у цьому році у лютому буде 57 років. Вважають, що це я так ховаюся від їх залицянь. Але вибачте мене, а що це за відносини у соціумі? І з чого ви взяли, що ви ідеали і для мене є мрією? Чим хочете здивувати маму трьох синів і семи дочок? Розмовляти душевно не можете. Усі мріють по скайпу показати окремі частини свого м*яжистого тіла... типу еротичного фільму?

Що найцікавіше, що по емейл прилітають пропозиції прописатися на нових сайтах знайомства. Я якось по цікавилась і зайшла на парочку таких. Потім довго не знала, як там видалити мій профіль. Але я не я буду, якщо не знайду вихід.

Ви запитаете, що ось мовляв у тебе зараз є Мамба, Фотострана. Є і що? Я там іноді граю у ігри, публікую свої тексти, фото. Знайомитися, щоб морочити думки і душу хлопцям бажання немає. І їм це не дозволяю робити. Особливо тим, хто пише, що зайнятий або одружений, А що тоді там робить? Ймовірно від улюбленої душею і думками відпочиває... типу заряджається стимулом її любити фізично? І це ідеальний чоловік? Тілом любить одну, а для душі у соціумі шукає іншу? Мені таке чудо-чоловік і за всі скарби світу не потрібен.

Пару днів назад по емейл повідомлення прийшло... мовляв Пісьмоносіца, тут тебе чекає ідеальний чоловік! І так нахабно приписка унизу... я тебе чекаю((

Ось це реклама! Я у першу хвилину просто тупо дивилася на це повідомлення. Не могла зрозуміти, хто так мене хоче розвести на ідеального царя природи! Зайшла по посиланню і зрозуміла, що це новий сайт знайомств. Прописатися? Щось не хочеться. А раптом мене там хочуть ідеально розвести на мої почуття! Нехай ті принци живуть без мене неправильної дружини і коханої. Я не вмію бути ідеальною. Можу образитися і просто нашкодити своїм сарказмом та іронією... і що тоді буде з тими ідеальними монстрами любові? Навіть боюся уявити, а раптом збудеться!


Рецензии