6. Ваганич буде тримати раду

- Квіточка, ти, де!..
Ти чого у темряві сидишь?
Пішли у гості, он Олена Степаненко сьогодні прийом робить.
Усіх наших красунь покликала і нас з тобою.
Казала, що без Квіточки починати не буде.
Чому?..
Не хоче, як учора на біс повтор робити.

У кімнаті темно.
Квіточка сидить на ліжку і тихо плаче.
Коли Мотрона це побачила, навіть завмерла.
Але швидко зібравши свої розумні думки у кулак, запитала:

- Швидко кажи, хто тебе посмів образити?

Квіточка прошипотіла:

- Ashkim.ru - турецька гостинність.


Мотрона здивовано перепитала:

- Хто?..
Ти коли встигла з турками познайомитись?
Вони до нас ще не приїжджали.


Квіточка різко встала з кушетки і голосно промовила:


- А це і не я.
Це мати благодійниця сьогодні у гості ходила на популярний турецький сайт.
А виявилося, що він зовсім і не турецкій.
Там зібралися шукачі пригод на свої органи та інші частини тіла.
Один так званий мачо- султан... знавець Туреччини та баб наших... казав, що наша Листоноша стара, яку за безграмітність і відсутність таланту вигнали, ось вона і прийшла до них...
Мені б цього султана сюди, я б йому показала на що здатні російські баби... султан перегрітий на сонці.


Мотрона, вислухавши усю цю інформацію, запитала:

- Звідки новини? Де добула ?

- Мотря, ти що думаєш, що я теж там була?
Я тільки що на Порталі РУ усе прочитала.
Листоноша про це усім доповіла.
Що робити будемо?

Мотрона витягла смартфон з кишені своєї кофти і зателефонувала:

- Ваганич!
Біда!
Нашу мати- благодійницю образили турецькі оборотні.
Та це слов*янські секс заклопотані під турків конспіріруются.
А от Квіточка уся у жалобі з цього приводу.
Що?..
До тебе прийти... раду будемо тримати?
Добре я усіх приведу.
Ми швидко.

- Ну, чого розсілася?..
Вставай і пішли наших треба зібрати.
Ваганич раду буде тримати...


продовження у http://www.proza.ru/2016/04/18/1420


Олигархи Из Вокруг Смеха, 2013.09.10


Рецензии