13-14 лет

Моя мова

Наша мова мелодійна,
Як я можу цуратись її?
Напевно тому, що у мене всі вдома
Розмовляють на мові російській.
Але як я можу цуратись її,
Цуратись мови моєї рідної?
Замість того,  розмовляю на мові російській,
Коли я живу в Україні?
2) Мова моя – російська,
Повинна бути – українська –
Мова гарна й мелодійна               
Мова українська!

***

Девушка! Солнце!
Ты будто цвет жасмина...!
Нарцисс Саронский,
Лилия долины ...
Голубиные глаза твои
Спрятались под кудри ...
Как лента алая губы твои,
Прекрасная невеста моя;
Нежные и любезные губы у тебя.
Пленила ожерельем одним,
Пленила ты сердце мое
Одним твоим взглядом ...
Аромат твоей масти
Лучше всех ароматов!
Волосы твои золотистые
Сияют солнцем каждый день,
Ручки твои милые, нежные ...
Удивляюсь приятно твоей красоте!

* * *

Дівчино! Сонце!
Ти ніби цвіт ясмину...!
Нарцис Саронський,
Лілія долини ...
Очі твої голубині
Сховалися під кудрями твоїми…
Як стрічка червона губи твої,
Наречено моя, прекрасна;
Маєш ніжні вуста і люб’язні.
Полонила намистом одним,
Полонила ти серце моє
Одним поглядом очей ...
Краще за всіх ароматів
Пахощі твоїх мастей!
Волосся твоє золотисте
Кожного дня сонцесяйне,
Ручки твої милі, ніжні ...
Краса твоя незвичайна!

***

На масленицу

И вот, я захожу.
Лишь только двери открываю,
Лицо мое вдруг осеняет
Та, охватившая толпу,
Праздничная суета.
Безмерной  радости доселе
Не ощущала вовсе я.

Вокруг висят цветные ленты,
Девицы с красными щеками;
Их головы венком увиты.
Всё пахнет вкусными блинами.

***

Детям)

Зеленая, ползучая,
Шипит змея гремучая.


Рецензии