Как Партизан пошел по девкам укр

                Серіал  І Г Р А Ш К И
 2         ЯК  ПАРТИЗАН  ПІШОВ  ПО ДІВКАХ (анекдот)

  Прочитайте казку «Іграшки», і ви зрозумієте про кого піде мова.

От якось, я казкар, зустрічаю мого старого знайомого – Партизана.
Ведмедик ходив взад-вперед і щось насвистував.
-- Привіт, Партизане..!
-- Привіт, казкарю.
-- Ну, як життя твоє сімейне? Як Морячка?
-- Морячка?!.., -- хмикнув мішка і високо підняв носа:
-- Ну от іще! Потрібна дуже…
-- Як же так? Ти ж в коханні їй зізнавався?! Дитинку думали народить..?!
-- Думали.., передумали..! Вона посміхається, жартує зі всіма..!, А я ніби якийсь лівий ведмідь..!!, -- насупився ведмедик:
-- Я тепер, як Григорій Сковорода..!
-- То ти мандруєш і пишеш філософські праці?!?
-- Ні. Я люблю більше говорити, ніж писати. А мандрую: ПО ДІВКАХ..!
-- Мішка, де ж твій сором??!
-- А я іграшковий. Мені можна!,-- посміхнувся Партизан і продовжив:
-- Це ж дівки! Як же без них? І потім, я їх всіх люблю.
-- Мішка!, то ти розпусник??!
-- Та ні. Самі дівки: і мішенькі і мавпочка, і ляльки тільки й чекають швидкого Партизана… Дай їм цукерку, вони і за вушко дозволять покусати і поцілувати в найбільш прикольне місце..!
-- Ну Партизан, як ти такий безсоромний, я, спілкуватись більше з тобою не буду.
-- Та що ти, казкарю??! Я ж іграшковий і повинен приносити радість і задоволення якнайбільшій кількості дівчат..! І потім скажи, хто крім нас двох і інших іграшок про це знатиме??

                А  д у м к а  т а к а:
Якщо «Мішка» порівнює себе навіть з Григорієм Сковородою,
пам»ятай!, -- це все-таки ведмідь і невідомо, які «цукерки» у
нього в голові…


Біла Троянда                16.09.2013.
Белая Роза



 


Рецензии