Как Партизан влюбился в девочку-хозяйку укр

                Серіал  І Г Р А Ш К И
3 ЯК  ПАРТИЗАН  ЗАКОХАВСЯ  У  ДІВЧИНКУ-ГОСПОДИНЮ


    Нарешті знов зустрічаю нашого давнього знайомого, Партизана.
-- Ну як ти, ведмежа, все по-старому?
-- Привіт. Ти про що, казкарю?
-- А про твоє гультяйство «іграшкове»? Про принесення радості
найбільшій кількості дівчаток…
-- Та ні, казкарю… Приносити радість дівчаткам, то правда, не гріх..!
Але знаєш, я закохався! І дуже серйозно.
-- Це ж у кого, Партизане? Чи не у Морячку, знов?
-- Та ні, ні. Морячка, звичайно – непогана дівчинка і весела… Але є ще
Та, краще якої і бути не може..!
-- Це ж хто?
-- Дівчинка-господиня.
-- Ти про що, Партизане? Дівчинка-господиня не може бути коханкою,
бо вона просто тобою бавиться..! Ти, -- її іграшка. Затямив?!
-- Так, я її іграшка!, -- задоволено вигукнув ведмедик і продовжив:
-- Але як Вона дивиться на мене.., гладить по найбільш інтимних зонах,
розправляє вушка, цілує в носик, посміхається, обіймає.., не може
заснути без мене.., зав»язує бантик, називає «малесенький»!, І потім,
хіба чоловік, -- не головна іграшка своєї дружини??
-- …..???, -- я запитально посміхаюся.
-- От я й подумав, що я не тільки іграшка, але й коханець дівчинки-
господині.
-- Не хочу ображати тебе, ведмежа..! Але думаю, що ще ні один казкар
до мене, не стикався з проблемами іграшок, коли їм треба звертатись
до фахівця.., -- лялькового психіатра.
--  Ти ображаєш… У нас КОХАННЯ! А ти?!..

         А як у Вас з «проблемами», Любі Малята..?


Біла Троянда                2.10.2013.
Белая Роза


Рецензии