Пувторачка з вас дзёгцюв,

Шо я й ны й Кобзар!

Замшэласць людзей паражает.
Ани, как Курицыны Цыплятка,
Пакляняюцца но Мамцы ш.
А не некХим дьякХанам.

Ну, й як не даць им Аладкав.
И Пукст са Аладавым
Увдарыли ш самак.
Гот шо назираем.

Сарока прыбегла да плота
И вот шо сакочэ фш:
Да, э, ты, марКотНик!
На Марсе, што ль плотник?   
Дык я ця сясь фхвощу!

Ну, бо я навошта
Взарваль ихны пошты.
Яны там мазгуюць ш,
Як в7 памоч с бульбай зь.

Да! Явна я не Аладак.
Да й Пукста мне жалка вш.
А то Ён, ха, гы, в Ападыщах
Знайшов шэ ж парасят 100. 

У в общым, дазнаня
Праводзиць трэ какся.
Ну, як гэта… Васька,
Не Кот аказавСИК? Да, вот са Лотаса
Став фтрух Василёчкам ш.

Так шо пуза в нас товстае.
Всё перажор, бач,
Ув Сараканожак Ориста.
Прам, как Я с Ариона.

...ну, вот шо гэта, скажм.
Канцэрт чы пЯначка так сь?


Рецензии