Боже, дай... Дай Бог!

Мені нажаль сумно ,що діти , як і дорослі загинуть , бо так впевнений я . Моя свідомість , така як і в мого народу ... я лише представник свого народу ... а мій нарід має слово та думку , яка не має меж. Хай буде так , хай кожна думка українців має справжне відображення в реальності . Хай Бог буде судею , хай Людина виріщує Божу Справедливість ... Хай буде ТАК !!! Хай згинуть наші вороги , хай Бог карає кожен день , тих , хто порушує Людські закони , хай Бог їх доведе до самого Іуди , бо тварини ( нелюди ) повинні стати Людиною... Хай буде ТАК .!!! Боже , ти всемогутній , дай мені порозуміння та Любов , коли світ коїть зло ... Дай величі своєї ( вміння любити та розуміти ворогів ) , да й пробачати дурням , дай силу карати дурнів ( лише думкою ) , якщо вони  не розуміють Бога , а лише брешуть та приховується за Божою Правдою , лише Ти та свідомість Людей може захистити світ від не людської , брехливої свідомості і нема різниці де вони і хто , бо брехня заполонила все навкруги ... Людина паплюжить ім,я Людини ... , бо людське втрачено крізь роки смути та негідного життя , яке дурносвіти пропагують нам , як взаємини між людьми , брехню , як те що з,єднує ... але нас єднає Любов , тому я не можу ненавидіти Людей , хоча вони вбивають нас ... Боже , дай силу силену перемогти  брехню , та допоможи росіянам бути більш людяними , свідомими ... Пробач їх , Боже ... Хай вони переможуть своїх ворогів , які брешуть та роблять з них кріпаків , дай Боже ...а нас - українців захисти від брехунів , кріпаків , які йдуть грабувати та заробляти вбиваючи нас ... Боронь Боже !!! З мольбою та каяттям до тебе , як до самого себе ... як до кожної Людини , хто має людське ... Пробач нам , Боже , пробач ...



...
 


Рецензии