Маленький принц. Истории Богини

6 МАЛЕНЬКИЙ  ПРИНЦ(Історії Богині)

Друга половина дня. Відпочиваю у полі…
Безкінечний галас комах, метушня польових щурів, у небі орел,
як цар простору…
Вечоріє і я збираюся, відпочивши, до оселі.
І ось: туц!, -- малесеньке, темненьке пристрибало до мене
жабеня.
-- Їди сюди, малеча.., -- запропонувала, розгорнувши долоню.
Жабеня почало тяжко думати… І нарешті вирішивши, що може
мене забруднити, показало це мені всією постаттю і засоромилось.

Біла Троянда, 2012


            МАЛЕНЬКИЙ  ПРИНЦ

Вторая половина дня. Отдыхаю в поле…
Бесконечный галдеж насекомых, возня  полевых крыс, в небе орел,
как царь простора небес…
Вечереет и я собираюсь, отдохнув, к жилищу.
И вот: пуц!, -- крохотный, темненький прискакал ко мне лягушонок.
-- Иди сюда, малыш.., -- предложила, раскрыв ладонь.
Лягушонок начал тяжко думать… И наконец решив, что может меня
запачкать,  показал мне это всем своим видом и засмущался.

Белая Роза-Таня Маслий
13.07.2016.



Рецензии