Начитаний

 (ПРО СЕКСИЗМИ І РЕАЛІЗМИ. Читво 2-ге серЬозне)

Справа не в сексі. А в підготовці до нього
В наше останнє побачення я ледь не застудив очі…але ця темка на потім
Ця розповідь же – про те, як треба вміти всюду встигати і бути молодцОм, (взято з к/ф «Хэнкок»). Ну майже. Але я Шеврон, тому без кумарщини не обійтися

Все було чотко, окрім…дивну, частини якого, окремі матраси якого совалися в такт наших тіл або взагалі не в такт, з’їзджаючи кудись в сторону справа від тазу.
За ту годину, мені прийшлося двічі руку мити, бо підлога – єдине з меблів – що не хотіло втекти з-під мене. Я спирався однією рукою на підлогу, іншою – обіймаю мою шалену мадам. Ситуація з моєю «зайнятою рукою» була прикрою навіть для неї. Від деяких фантазій прийшлося утриматися.

Більше того дивану я не бачив. Як і тої квартири.

Все почалося з Бібліотеки. Друже – читай книги і буде тобі йоп.

Ось я в прохолодній Крупській обласній бібліотеці, беру з абонемента немалу та вагову книгу в синій палітурці (навмисно). Достоевський. Бесы. «Вау!» - Я вже в передбаченні захвату.
На вулиці тепленько, +29 чи +31. Я повільно та обережно переходжу дорогу, по зебрі. Йду вже іншою стороною обабіч дороги і бачу приємну постать жіночки з дещо мокрим волоссям, яка вийшла з пляжу (поруч)  і квапливо йшла вперед.

«Це ж вона, так схожа на Неї…!» - так і йокнуло в думках. Я вирішив переконатися негайно і стрімко її наздогав, привітався.
Це була вона. Алла.

Слово за слово і я майже провів її додому.
- ну давай, свой номер, если будет настроение – позвоню.
- 066 6 9…
- Пока.

В цей час я лежав в «оздоровці»,-лікарні, проходив традиційне мед обстеження.
Субота. Вже цілу добу я читав Бєсовщину: стоячи, лежачи, напів-сидячи, надворі, і в дворі, в палаті і в коридорі, вранці і під час заходу сонця (що особливо подобалося).

Дзвінок після обіду на мій мобільний. Переказувати не буду, але дзвонила Алла, їй хтось гігікав під вухо – і там де вони були, чекали на мене. Сказала «Приходь!..»

Ладно!

Вгадайте, що було далі?.. (лукаво усміхаюся вам перед екранним текстом)
- …!
- Ні, то пізніше. А поки попереднє.

Я вже подумав що нас буде троє, але ні. Наша попутниця, тобто лишня людина відсіялася. Але до цього ми встигли попити пивка і знайти квартиру…
Ненароком, дуже випадково, гостя (для мене) натякнула і тут же розгорнула Шанс ледь не на бокали з холодним пивком, сама і знайшла.
Я при подругах подзвонив – домовився, а далі як після чарів:
Гостя забігла, Алла та я на годину розсталися, щоби владнати свої справи і вже зустрітися в точці зустрічі, на 16. Зустріч призначена на 16-ту годину вечора

Смію розповісти, що попри нашу взаємну симпатією, я смів дозволити собі хвилюватися. Напевно це хвилювання вплинуло на мене як певна анестезія (коли в справу долучається адреналін – тут не до болі). Вже в гарячий час я лише чув як тріщали хрящі (чи щось інше), але не більше. Тут не до хрящів, коли під тобою міні-матраци повзають кудись в свою сторону.

Завдяки Аллі, я полюбив прелюдії в формі гри в дурня, полюбив з нею ходити в магазин за самим необхідним…те ж пиво (ми ж люди прості – любимо смачне і побільше і щоби вставляло, пиво саме той варіант); і навіть виробив своє власне амплуа перед ніччю втілення бажань…

Та що ж. Це була одна із коротких літніх ночей. Далі – були лише дні, холодна осінь і рідкі дзвінки, до самої зими.
За пару днів після квартирника, ми вже не соромилися бути разом ні перед ким, особливо моя тендітна мадам. Експеременти завжди на користь. Навіть лякливі проби. Вода, річка кущі і ягідки її губ. Вишневий смак і присмак її ніжності.

Все розгорілося і затихло подібно – раптово. Мої збірні враження і раптові згадки про мої побачення з Нею.
«Прокинулися дуже рано. Майже не спали. Радіо всю ніч грало в тему.
Майже півтори години просидів перед відділенням лікарні, чекав поки відчинять, все чудово, майже не змерз. Пекуча біль нижче живота, думаю, що потягнув м’яз чи хряща. Зайшов в палату і вирубився.»

«Прокинувся в 9. сусід-металюга сьогодні добрий до мене. Під вечір я на всю рефлексував, слухав в його навушниках і в його плеєєрі новий і сильний альбом Оззі Озборна та писав вірші, з самого ранку писав, а тепер дописую. Розтягнутий м’яз іще пече. Але терпимо.»

Далі буде.
Нагадую, що маю одну додаткову історію з цього ж циклу: «ЗАПИС 4 (БАЖАНА ЗУСТРІЧ)»
Якщо шановне панство чи хамство…жіноцтво зацікавить – ласкаво прошу, вказати на це, я вже якось приліплю чи обновлю саму історію в загальній цій історії про сексизми і реалізми


Рецензии