Это естественно... Истории Богини

                ЦЕ  ПРИРОДНО

Відпочиваю у полі… Спека. Спокій від двоногих…І звичайно
копошіння тутешніх мешканців.
  Прилетіла бабка з синіми крильцями. Я скомандувала їй
на руку… Вона сіла, ми поспілкувалися… Далі кожен зайнявся
своєю справою…

А хвилин через сорок прилетіла моя приятелька…
Вирішила мені похвалитись, як вона зі своїм кавалером
ЗАЙМАЄТЬСЯ  СЕКСОМ  НА  ЛЬОТУ, що я і спостерігаю,--
Природа..!

Біла Троянда 2012 чи 2013


            ЭТО  ЕСТЕСТВЕННО

Отдыхаю в поле… Жара. Отдохновение от двуногих… И конечно
же копошня тутошних жителей.
   Прилетела стрекоза с синими крылышками. Я скомандовала ей
на руку… Она села, мы пообщались… Далее каждый занялся своим
делом…

А минут через сорок прилетела моя приятельница…
Решила похвалиться мне, как она со своим кавалером ЗАНИМАЕТСЯ
СЕКСОМ  НА  ЛЕТУ, что я и наблюдаю, -- Природа..!

Белая Роза-Таня Маслий, 22.07.2016.


Рецензии