Она идет..! Истории Богини

8 "ВОНА  ЇДЕ..!"(Історії Богині)

  Колись, коли я ще не вміла з ними «розмовляти, як треба», а
тим більш створювати потрібний мені вид.., ці комахи за кілометри
впізнавали мене по запаху і температурі тіла, І ВВАЖАЛИ  СВОЄЮ
ДЕЛІКАТЕСНОЮ  ЇЖЕЮ..!

Ось той минулий час.
Вечір. Щільно вбрана йду до поля. Але ще тільки вийшовши за
будинки, почула дивний звук: «и-и-і-і-і-і-і».
Дивлюся вгору.., а з права і з ліва поспішають величезні чорні
хмари із радісним гуком: «Вона! Вонаа! Вона-аа! Їде-е!!»
«Комарі», -- подумала я і швидкісно повернула додому.
Бо була ще малою  дівчиною…

Біла Троянда, 2013

               
                "ОНА  ИДЕТ..!"

Когда-то, когда я еще не умела с ними «разговаривать, как надо»,
а тем более создавать нужный мне вид.., эти насекомые за
километры узнавали меня по запаху и температуре тела,
И  СЧИТАЛИ  СВОЕЙ  ДЕЛИКАТЕСНОЙ  ПИЩЕЙ...!

Вот то прошедшее время.
Вечер. Плотно одетая иду к полю. Но лишь выйдя за дома, услышала
удивляющий  звук: «ы-ы-и-и-и-и-и».
Смотрю вверх.., а с права и с лева поспешают огромные черные тучи
с радостными возгласами: «Она! Онаа! Она –аа! Идее-ет!!»
«Комары», -- подумала я и быстрехонько повернула домой.
Потому, что была еще малой девушкой.

Белая Роза-Таня Маслий
22.07.2016.


Рецензии