Лист 4. Евелiнi. Моральна втома вiд тебе

   Кумедна...

   Закрилася від мене, щоби я не могла продивлятися твою сторінку (як ти це назвала: "шпіонити")... Не листуємося ось уже 4 дні.

   І мені не хочеться писати тобі. Хоча я тебе люблю так само, як і раніше. Але не хочеться. Твоя навмисна грубість відбиває в мені охоту намагатися подружитися з тобою. Ми з тобою чужі люди... Хоча ми з тобою рідні. Але ми з тобою не просто різні, ми - чужі одне одному. Може, ти забуваєш це, але я не забуваю, що я зовсім не знаю тебе. І, чим більше ти мені грубіяниш - тим менше мені хочеться тебе взнавати. Бо розумію і так, що люблю грубіянку.

   І знаєш, що я при цьому відчуваю? Просто сум. Так, сум. І ще - втому, моральну втому.

   Не біль, ні. Біль я давно не відчуваю. Біль я відчувала дуже давно, коли ми з вашим татом ще тільки-тільки розлучилися, і я тужила за вами. Найбільше я тужила чомусь саме за тобою. Настільки сильно, пам'ятаю, тужила, що навіть бачила твої фантоми. Можливо, і ти теж тужила тоді за мною? Не знаю... Але мені не вистачало тоді саме тебе найбільше. Чомусь не Аркашу, а тебе, хоча він мій улюбленець.

   Але з роками біль туги минув. Спершу біль став тупий, занімілий, а потім і зовсім перестало боліти. Залишилася тільки звичка самоти. Бо я розуміла, що час іде, ви підростаєте, і забуваєте мене потроху... А ви - для мене в моїй пам'яті досі залишилися маленькими. Для мене ви так і не виросли. Хоча розумом я усвідомлювала, що ви ростете, міняєтесь... І стаєте все більше чужими. Чужими мені, і тим собі, які ви були тоді, коли ми розлучилися...

   Кумедна... А тепер ти зовсім відгородилася від мене. Закрилася, щоби я нічого не могла бачити на твоїй стіні. "Шпіонити", як ти висловилася.

   Ти писала мені, щоби я вимкнула психолога, і увімкнула просто людину.

   Ось я, людина. Ти нагрубіянила мені, і я відчула моральну втому від тебе. Від твоєї грубості. Минуло вже чотири дні, а я зовсім не скучаю за тобою. Люблю, але не скучаю. Уяви собі, мені без тебе добре. Без тебе я щаслива людина... І нітрохи не страждаю, як би ти цього не хотіла.

   Кумедна...

22.09.2016, 22:48
   


Рецензии