Маю гаяти час Должна терять время. На украинском

Маю гаяти час
Тільки щоб не сконати
Маю гаяти час.
____________
Ти бачиш жовтаві вогні?
Ти бачиш спітніле, розстріляне небо?
Ти чуєш зітхання доріг?
Що смугами сірими ваблять до себе
То ж я. То все я...
Не впізнав? Та й не треба.
Ти все ж таки знов переміг.
Злорадісно глипає мій оберіг.

Крізь очі землисті сліпих шепотінь
Я мовчу, бо волати немає потреби.
Адже я тільки тінь.
Танцюю на віях шалених сплетінь
Посміхаюсь, все як і завжди.
Ніхто не промовить до мене "зажди..."
_______________

Стрічай мене знов, далечінь.
Нумо гаяти час.
Нумо пити сей час
Тільки щоб не сконати.
За вікнами біситься збуджений джаз
Залишу в волоссі гербарії з м`яти
По стінах мільйони сліпих миготінь
Занадто холодними стали розкішні осінні кімнати.
Спочинь.
Починає смеркати.


Рецензии