Казка про маленьку д вчинку

   Жила у лісі маленька дівчинка.Вона була гарна вдіта в сукні але внеї була мачуха. Така пихата,сварлива,заздрісна.І лише каже іди зроби те,зроби те.Це було кожного дня.
   Одного разу пішла мачуха в ліс і на довго.А маленька дівчинка не сумувала а прибирала бо хотіла зробити подарунок та не вийшло.Тікі мачуха вийшла то як розізлилася і як скаже що ти наробила я цього не казала!І дівчинка мала іти з хати.Вона так плакала що не може уявити де їй жити?І от бачить козу вона до неї і пішла за нею.Довела вона її до хати снігуроньки. А там вона почула її і запитала чого  ти плачеш а дівчинко?Як мені не плакати а снігуронько?Мене вигнала мачухав ліс я незнаю де мені бути.О не бійся заспокоїла її вона.Ти тут будеш жити.Це   чудово сказала дівчинка.А мачуха  була зла що нікому нема  помити посуду. От так осталась дівчинка жити у снігуроньки


Рецензии