Паны баб простых нэ лЮблять - Йих тИлькы сылкУють!

Паны баб простых нэ лЮблять - Йих тИлькы гвалтУють (сылкУють, наСИЛуют)!
Баб дурнЫх ПанЫ нэ лЮблять - ТИлькы ЙИХ куштУють (смакУють, пробуют на вкус)!
    (ПидрожАння =  пидиРЖАНня - пид ШевчЕнка -
          нэ так сУмно - з гарячЕнька!)

             ""ДУмы мои, дУмы мои -
               ГОРэ мэни з вамы:
              ЧОМу ляглЫ на папЭри -
              Сумчымы рядАмы?"" (Т.Г.ШевчЕнко)

                ""Ще ж нэ вмЭрла УкраИна -
                та вжэ ж вымырАе:
                бо ж жинкЫ по всий крайИни -
                пьють - а нэ рожАють!
                бо ж ПанЫ по всий крайИни -
                пьють - нэ управлЯють!
                бо ж ПанЫ по всий крайИни -
                грэбУть - нэ вправлЯють!""
                (В.I.Криленко 27.10.2016)

Бабы мои - лЮби мэни -
ЩО робЫты з вамы?
ЧОМу ляглЫ на постЕли -
шумнымы рядАмы?

Бабы мои - так вэсЭли -
лЮбо мэни з вамы:
ЩО робЫты з вамы?
ЧОМу ляглЫ на постЕли -
гумчымы рядАмы?
ЧОМу ляглЫ на постЕли -
нэ зи МНОй - з панАмы?

Паны ж баб простых нэ лЮблять -
ГАРно нэ кохАють:
баб простых ПанЫ лыш лУплять -
за титькЫ тыскАють!
Баб простых ПанЫ нэ лЮблять -
Йих тИлькы гвалтУють:
Баб дурнЫх ПанЫ нэ лЮблять -
ТИлькы ЙИХ куштУють!
Баб дурнЫх ПанЫ нэ лЮблять -
ТИлькы ЙИХ куштУють!

ГвалтувАты баб нам трЭба -
щоб нэ звображАлы!
КуштувАты баб нам трЭба -
щоб дитОк рожАлы!
ГвалтувАты бильш баб трЭба -
Щоб бильшэ рожАлы!
КуштувАлтувАты бильш баб трЭба -
Щоб смачнИш рожАлы!

Ще ж нэ вмЭрла УкраИна -
та вжэ ж вымырАе:
бо ж жинкЫ по всий крайИни -
пьють - а нэ рожАють!
бо ж ПанЫ по всий крайИни -
пьють - нэ управлЯють!
бо ж ПанЫ по всий крайИни -
грэбУть - нэ вправлЯють!

Бабы мЫли - лЮби мэни -
ЩО ж робЫты з вамы? -
ЧОМу ляглЫ на постЕли -
нэ зи МНОй - з панАмы?
    .............
      В.I.Криленко: ДонЭцьк: 27 жОвтня октябяр 2016-го
        27 октября 1946 рождена моя дваЮродная племянница -
        Канар-Рыбалко Тамара Ивановна (город КатЫк (Шахтерск)
                Сталинской области) +38 953956344
      Поздоровляю! Здоровья, РАДощив та всього бажАного - бажАю!


Рецензии