Я нэ пАнського рОду - бо з капУсты я - з-горОду!

Я нэ пАнського рОду - я з капУсты - я з горОду!
   (ЦЯ мини-ПИСэнтка ЦЯ - хоч и жартивлЫва -
    та в оснОви ж = справэдлЫва!)

Я нэ пАнського рОду -
я з капУсты - я з горОду!
Мэнэ ж там и наробЫлы,
Мэнэ ж там и народЫлы!
У капУсти наробЫлы,
У капУсти й народЫлы!

Бо ж нэМАе мИсця в ХАТи -
мылувАтысь та пыхАтысь:
Бо ж ХАТа моя малЭнька -
МЭНша - Аниж моя "НЭНЬка"!
Бо ж ХАТа моя малЭнька -
МЭНша - А ниж моя "НЭНЬка"!

А моя мылЭнька "НЭНЬка"-
вэлычЭНЬка - та ж гарНЭНЬка:
нэмОв срибна вАзочка,
нэмОв здОбна пАсочка!
нэмОв срибна вАзочка,
нэмОв здОбна пАсочка!

Я нэ пАнського рОду -
я з капУсты - я з горОду!
Я ж усЭ робЫты мОжу,
Я ж дитОк родЫты мОжу:
Я нэ пАнського рОду -
я з капУсты - я з горОду!
    .............
      В.I.Криленко: ДонЭцьк: 27 жОвтня октябяр 2016-го
        27 октября 1946 рождена моя дваЮродная племянница -
        Канар-Рыбалко Тамара Ивановна (город КатЫк (Шахтерск)
                Сталинской области) +38 953956344
      Поздоровляю! Здоровья, РАДощив та всього бажАного - бажАю!


Рецензии