ФараОнова я ДОЧКа - нэ з заДОЧКа - з пэрэДОЧКа!

ФараОнова я ДОЧКа - з пэрэДОЧКа - нэ з заДОЧКа!
   (А ЦЯ - лышЭ жартивлЫва мини-ПИСэнька)

Я вжэ цэ вам розказАла -
нэ гадАлка ж нагадАла:
Я ж йэ пОмню - нэ малА ж -
Я тодИ ужэ булА:

що мэнЭ прынИс лэлЭка -
нэ з капУсты - а здалЭка:
з чаривнОйИ рИчкы НИЛа -
ТАМ моя витчИзна мЫла!

       Я ж вам - нэ якАсь  простУшка -
       нэ якАсь простА пастУшка,
       нэ якАсь пустА пустУшка,
       нэ якАсь пустА пистУшка:

       Я ж нэ пАнського рОду,
       НЭ з капУсты, нэ з горОду:
       фараОнова я ДОЧКа -
       з фараОнова саДОЧКа,

       з фараОнова заДОЧКа:
        НИ - пардОн - я ж нэ з заДОЧКа -
       з фараОнова пэрэДОЧКа
       з фараОнши пэрэДОЧКа!

    ФараОнша ж вам нэ ГУСка -
    (хоча в НЭЙи - тэж Е ГУЗка,
    хоча в ГУЗкы - тэж Е ГУЗка:
    та й гарнЭнька - тугА , вУзька -
    нэмОв ПИСЬТЬка - старо-РУСЬка!):

-   ЩОбы ЗАДом зачинАты,
    ЩОбы ЗАДом зарожАты,
    ЩОбы ЗАДом нарожАты,
    а нэ тИлькы лыш злучАтысь!
    Оць гарнЭнька ФараОнша -
    нэ якАсь там милиОнша:
    мэНЭ щОйн й народЫла,
    у пидГУЗкы нарядЫла,
    Та й на рИчку знарядЫла,
    Та й на рИчци й - упустЫла!

ТАК мэнЭ й прынИс лэлЭка -
нэ з капУсты - а здалЭка:
з чаривнОйИ рИчкы НИЛа -
ТАМ моя витчИзна мЫла!
   
 И ФараОнова я ДОЧКа:
 з ФараОнова саДОЧКа,
 нэ з заДОЧКа - з пэрэДОЧКа,
 з пэрэДОЧКа - нэ з заДОЧКа!
   .............
      В.I.Криленко: ДонЭцьк: 27 жОвтня октябяр 2016-го
        27 октября 1946 рождена моя дваЮродная племянница -
        Канар-Рыбалко Тамара Ивановна (город КатЫк (Шахтерск)
              Сталинской области) +38 953956344
        З 70-ю поздоровляю!
        Здоровья, РАДощив та всього бажАного - бажАю!


Рецензии