Афоризмы... от ребенка укр

          Афоризми… від  дитини

Цукерки треба вміти бавити, а то вони підуть…

Мої мішки розуміють все..!

Голодна дитина, -- це Страшна дитина!

Зранку побачив свої ноги і перелякався…

Цукерки, ми, цінуємо за серединку.

У нормальної дитини під ковдрою може бути, що завгодно..!, -- навіть тато.

Той, хто не вміє малювати, просто мучить олівці.

Мама повинна любити дітей, тато – маму, а тата – його мама.

Через паркан треба або перестрибнути, або обійти..! Інакше одяг може попсутися.

Я хотіла собачку, мені подарували іграшкову..; хотіла бавитись з сусідом, мені дали скакалку..; а тепер я хочу  торт і боюсь про це сказати.

Дитина не буває вредна, але недоглянута.

Президентом у державі можна обирати навіть іграшку, залежно чия вона… І особливо добре, якщо вона моя!

Біла Троянда – Таня Маслій
Осінь, 2016


Рецензии
...не для слабого ума.

Семён Михайлович Богуславский   09.08.2018 09:58     Заявить о нарушении