9, 12 Аналiзатор

             Істина пізнається людиною в порівнянні тих фактів, які відомі йому в неспотвореному форматі. Чим більше фактів буде відомо людині, тим ближче він буде в своїх припущеннях до істини і тим менше зробить помилок у своєму житті. Туристи зі слов'янських країн, побувавши в Німеччині, дивуються чистоті міст, лісів і полів, і громадському порядку - це зовнішня сторона способу життя німецької нації. Ймовірно, ніхто з слов'ян не думає про те, що спосіб життя німецької нації формується національною культурою.
«Людину зустрічають по одягу, а проводжають по розуму» - говорить народна мудрість. Зовнішній вигляд людини мене значущий, ніж внутрішній зміст людини - це так і є, але слід завжди пам'ятати про те, що зовнішній вигляд людини формується його внутрішнім змістом. Тварин мало цікавить зовнішній вигляд сутностей. Дикі тварини добре, і навіть відмінно бачать внутрішній стан (конституцію), психічний зміст кожної сутності, а деякі домашні тварини втратили таку можливість.


                Дика людина теж добре бачила психічну конструкцію кожної сутності, але, акцентуючи свою увагу на зовнішній стороні своєї культури, вона поступово втрачала інтерес до внутрішнього змісту сутностей. Це призвело до того, що у людини, так зване «третє око», перестало працювати. Дикий чоловік перетворився на людину цивілізовану. Я б такого чоловіка назвав дико-цивілізованим, бо він вже деградував, втративши відчуття реальності.
Реальність істоти - його психічна структура, а зовнішня форма - ширма, за якою ховається реальність. Людина перестала відчувати реальність - це призвело до того, що в людському суспільстві створилися винятково сприятливі умови для шахрайства, яке в свою чергу прискорило деградацію всього людства в цілому.


                У кожної середньостатистичної дитини у віці до п'яти років непогано працює «третє око». Не треба шукати «третє око» так, як його шукають деякі дослідники, бо «третє око», це аналізатор розумового процесора, який вміє розшифровувати інформаційні хвилі, котрими вщерть наповнене навколишнє середовище. Якщо увагу дитини акцентувати на внутрішньому змісті всіх сутностей, включаючи в це визначення і рослини, тоді у цієї дитини «третє око» буде розвиватися. Бачення внутрішнього змісту рослин призведе до того, що людина буде бачити: рослини отруйні і лікарські; придатні рослини для вживання в їжу і непридатні, живі овочі на ринку та овочі мертві; живе м'ясо на ринку і трупне, і т.д. Дика тварина в момент захворювання бачить і знає, яку лікарську рослину йому треба їсти для того, щоб одужати, але ж тварині ніхто не говорив, які саме рослини треба їсти для лікування певного захворювання.
Увагу дитини до внутрішнього змісту всього видимого треба довести до рівня життєвої необхідності. На час повноліття така людина буде бачити те, що знаходиться під одягом кожної видимої їй людини. Бачитиме те, чим переймається ця людина. Бачитиме минуле цієї людини, і передбачати близьке і далеке майбутнє цієї людини. Людина з розвиненим «третім оком» буде бачити інформаційне поле суспільства, в якому він мешкає, а, розвиваючись в цьому напрямку, зможе побачити інформаційне поле всього людства, і навіть всього Всесвіту.


                Читачу, адже ти теж можеш бути таким, як я, і навіть кращим за мене. Я розповім тобі, як це робиться:

                1) Починай працювати зі своєю увагою. Кут твого зору - 120 градусів. З них тільки 15 градусів ти береш до уваги і аналізуєш те, що знаходиться в цих градусах, але запам'ятовуєш ти тільки те, що знаходиться на передньому плані. Постарайся бачити і запам'ятовувати те, що знаходиться на задньому плані твоєї уваги. Навчися користуватися боковим зором. Постарайся, не обертаючи очима бачити все те, що потрапляє в кут 120 градусів твого зору. Ти повинен навчитися бачити і фіксувати одночасно все, що потрапляє в сектор твого огляду. Постійна робота над своїм зором і запам'ятовуванням призведе тебе до того, що ти зможеш бачити навіть те, що знаходиться позаду тебе. Ти навчишся бачити небіжчиків, які живуть в світі виявленому, але люди їх не бачать. Ти навчишся бачити сутностей тонкого світу. Ти побачиш і конструювання подій в плазмовому полі твого оточення, які готуються до втілення в дію найближчим часом. Ти побачиш і те, що приховують від тебе шахраї.

                2) Щовечора перед сном згадай у всіх подробицях все, що тобі довелося побачити і почути протягом минулого дня. З особливою подробицею згадай твої стосунки і розмови з особами, котрими ти зацікавлений. Згадай навіть інтонації, з якими були сказані всі слова в розмові. Твій Аналізатор автоматично підключиться до цієї роботи і почне «видавати» тобі те, що має відбутися завтра. Тобі знадобиться всього два вечори, а на третій день вранці ти вже будеш знати, що в цей день будуть робити ті люди.


                Як бачиш, читачу, все досить просто. Я не відкрив для тебе «америку», а тільки розповів тобі дещо з того, чому навчають курсантів в школах розвідки. Всього-на-всього! Все це так, а як це виглядає на практиці?                Читай нижче:

                Я на фабриці сиджу в буфеті за столом. У великому залі буфету сидять люди за столами і їдять. Багато людей стоїть і біля прилавку буфета. У буфет увійшла струнка молода жінка і пройшла повз мене, обдавши мене приємним запахом парфумів ризької парфумерної фабрики. Світло-руде волосся обрамляє миловидне з ластовинням обличчя стрункої красуні. Але, що це?! Та, у неї між ніг заховано чотириста грамів пряжі! Чого це вона вирішила з таким «вантажем» пройтися повз мене? Це провокація? Вона вирішила перевірити мої здібності? Чи не занадто вона ризикує? Я піднімаюся з-за столу і йду в ровничний цех до Ніни Кардакової:
                – Ніна, зараз повз нас від буфета до виходу з фабрики пройде руда красуня. У неї між ніг захована третина бобіни пряжі. Я проконтролюю її затримання охороною. Коли її заведуть у приміщення фабричної охорони, ти зайди слідом. Не може бути такого, щоб ця жінка не була пов'язана з охороною.
Жінку затримали. У неї було вилучено чотириста грамів пряжі.


                На наступний день я запитав у голови народного контролю:
                – Яке покарання понесла руда красуня?
                – А ніякого, нічого їй не було й не буде, тому що вона несла пряжу за дорученням секретаря парткому, Олександра Павловича Сильченка.
                – Якби це була проста робітниця, то її відправили б в міліцію.
                Мій колишній начальник цеху, Олександр Павлович, вже працює секретарем парткому і, не змінюючи своїх звичок, на новому місці продовжує вдаватися до махінацій.


                Закінчилася ранкова зміна. Я виходжу з фабрики, збираючись йти на трамвайну зупинку. Мене хтось приємним, жіночим, мелодійним голосом озвав:
                – Володя!
                Я озираюся. У легковому автомобілі сидить вчорашня руда красуня. У приємній посмішці миловидної особи і красивих губ сяяли білосніжною чистотою красиві зуби хижого звіра.
                – Володя, сідай в машину. Я відвезу тебе додому, - ніжними дзвіночками весняних квітів задзвенів голос цього дива природи.
                Відмовлятися не було сенсу, бо я жив досить далеко від фабрики, та й від трамвайної зупинки до мого будинку треба було пройти не менше кілометра. Я сів у автомобіль. До самого мого будинку ніхто з нас не промовив жодного слова. Дивно. Жінка, ім'я якої я до сих пір не знаю, прекрасно знає, де я живу. Я вийшов з машини:
                – Дякую за послугу. – Тепер я зможу повернутися на фабрику і спокійно «попрацювати», - сказала мені на прощання руда «лисиця» й засміялася.
                Тепер уже в її сміху лунали не весняні дзвіночки, а пустотливий вихор. Так, спритно вона мене вколола, але не образливо. Мені сподобалася її смілива і відкрита дія. Вона хижак, але молодець! Не вмієш красти - не берися, бо будеш покараний.


                Таїна роботи Аналізатора в розумовому процесорі людини залишиться для науки таємницею назавжди! Таємниця ця найбільша в Бутті, бо це загальна таємниця людини і Всевишнього. Вчені пов'язують людську поведінку з біохімічними реакціями, тим самим, проводячи непереборну грань між людиною і Всевишнім. А цього робити не можна, бо з «чоловіків» народяться нові творці всесвітів! Людині дано право на свій розсуд керувати біохімічними реакціями організму, але не дано право біохімічним реакціям управляти мисленням людини. Як працював мій Аналізатор? Приклад:


                Одного разу в кімнаті відпочинку помічників майстрів я відпочивав і курив, занурений в думки. Хлопці розмовляли про роботу. Я почув у розмові хлопців одне прізвище. Це прізвище мені невідоме, але в глибинних сферах мого мислення воно показало свій зв'язок з іншим прізвищем, теж мені невідомим. І це мені нічого не сказало, але викликало настороженість. У їдальні обідають люди й розмовляють, я почув ще одне прізвище. Це прізвище в глибинах моєї свідомості темної ниткою прив'язалася до того прізвища, яке згадали в своїй розмові хлопці. У наступні дні в різних місцях я чув різні прізвища. Вони зв'язувалися в одну лінію темної ниткою. Всі прізвища були мені невідомі і не викликали у мене ніяких підозр, але щось невідоме турбувало мене. Я вже відчував, що досить почути ще одне, або два прізвища для того, щоб ланцюг імен своїми кінцями з'єднався і утворив замкнуте кільце. Чорне магічне кільце! Все це відбувалося на протязі трьох днів. На четвертий день після ранкової зміни я їхав в трамваї додому. У трамваї було повно жінок, які їхали після роботи з ХБК. Дві жінки стояли поруч зі мною і розмовляли. У розмові я почув ще одне невідоме мені прізвище. Раптом в моїй свідомості магічний ланцюг замкнувся. Чорне кільце з невідомих мені прізвищ зникло, а на його місці утворилося кільце прізвищ мені відомих. З'явилася і інформація про діяльність цього кільця, прив'язана до ділянки часу і простору. Треба було діяти негайно. Я вийшов з трамвая. По телефону я викликав потрібних мені людей і призначив їм зустріч, а ввечері ми затримали групу розкрадачів.

                А тепер, панове вчені мужі офіційної науки, розгадайте загадку «чорного кільця», растєкашись думкою по древу і сірим влком по землі. Нє лєпо лі нє бяшеть, братія?


                Я отримував попередження не тільки від людей, а й від Неба. Небо мене попередило про те, що в районі залізничного переїзду мене чекає небезпека від невеликого колективу. Якщо мене попередили, значить, Небо на моєму боці і дає мені право змінити результат події в свою користь. Отримуючи виклик, я сміливо і впевнено йшов назустріч небезпеці, бо «мені кинули рукавичку в обличчя». Або ж: «Небо мені влаштовує іспит?». Я приїхав до переїзду в потрібний час і поглумився над засідкою, залишивши противника «з носом». Я ніколи не відмовлявся і не йшов від небезпеки, якщо отримував попередження про загрозу. Якщо попередження надійшло від Синів Неба, значить подія ця кармічна. Уникнути кармічну подію неможливо, але мені надано право втрутитися в хід майбутньої події і внести свої корективи, щоб противник мій програв. Спроба уникнути кармічну подія призведе до катастрофічних наслідків, бо карма неминуча, так як її треба відпрацювати.


                Надійшло ще одне попередження про те, що знайомий мені чоловік хоче мене зарізати. Я зустрівся з ним і розмовляв в присутності свідків, яким він дав слово мене зарізати, тому в мене не було сумніву в тому, що він постарається виконати свою обіцянку. Він розмовляв зі мною, тримаючи праву руку в кишені. Рука його весь час смикалася. Я з іронічною усмішкою чекав його нападу, але він так і не наважився. Потім я зробив непрощенну дурість. Я вирішив, що він вже не зможе переступити заборонену межу і, повернувшись до нього спиною, став віддалятися. Я встиг пройти п'ять метрів. Ворог наздогнав мене. Він схопив мене лівою рукою за праве плече і розгорнув мене до себе обличчям. Праву руку з ножем він тримав ззаду себе, приготувавшись нанести удар. Для мене це було настільки несподівано, що я на мить завмер, а мій мозок не зміг придумати вихід з критичного становища. У мого супротивника м'язи тіла були кам'яними, а очі скляними. Я стояв в нерішучості. Несподівано для мене мої руки самі, без моєї команди, зробили свою справу, а мій противник впав на землю. Очі його висловлювали крайній жах, а він смикався, намагаючись підвестися. Піднятися він не зміг, а ніж валявся в метрі від нього. Тепер уже він ніколи не наважиться на такий крок - це я прочитав в його очах. Я відвернувся від нього і спокійно пішов. Більше я ніколи його не бачив і нічого про нього не знаю. Він зник для мене назавжди. Я сподіваюся на те, що Небо його пробачило за цей проступок і не покарало - таке моє бажання.


                Чому саме я не побажав, щоб цей чоловік був покараний? Він захищав свою честь, тому у нього іншого виходу не було. Але він не знав про те, що образа йому була нанесена фальшивим спектаклем тих людей, які повинні були бути свідками вбивства. У той час у мене не було вагомих доказів моєї невинності, тому будь-яка моя спроба виправдатися виглядала б фальшивою і трагікомічною. Я змушений був мовчати, щоб не погіршити становище. Тільки Час може довести мою невинність без будь-якої людської діяльності в цьому напрямку. Такі ситуації, на превеликий мій жаль, з людьми іноді відбуваються. Час мене виправдав - я був повністю реабілітований, але пройшло досить багато часу, протягом якого мені довелося носити на своїй совісті ганьбу, викликану підступними діями моїх ворогів.


                Попередження приносять одній людині користь, а іншій шкоду. Шкоду від попереджень отримує раб якого-небудь психічного творіння – «божого», чи «сатанинського», бо «диявол» змушує його не вірити попередженню, а перевірити нерозумним вчинком за принципом «пораду вислухай, але зроби навпаки». Людина могла б одуматися і більше не допускати в своїх діях неправильних вчинків, щоб уникнути в подальшому фатальних подій, але «диявол» не дозволяє людині змінити мислення і поведінку - «він» штовхає людину до того, щоб людина знаходила шляхи обходу фатальних подій. Хто «він» - цей «диявол»? «Диявол» у свідомості людини ховається по суті, яку умовно можна назвати «математичною пірамідою». Ця піраміда складається з математичних формул, які людство називає «стереотипами мислення». На вершині піраміди знаходиться Аналізатор. Ось Аналізатор і може бути як «дияволом», так і «ангелом», в залежності від того, з набору яких стереотипів полягає математична піраміда твого розумового процесора. Змінюючи стереотипи людських понять, політичні та релігійні діячі формують з людської спільноти живильне середовище для своєї життєдіяльності і створюють навколо себе автоматично діючу захисну сферу.


                Ще в юності я часто попереджав своїх знайомих про погані наслідки, до яких призведе задумане моїми знайомими справа. Або ж попереджав про те, що характер поведінки людини призведе його до логічного, а тому неминучого катастрофічного наслідку, але людина влаштована так, що вірить тільки собі або ж «барану», але «барану» з дипломом «сокола сапсана». Цілісні люди вміють визнавати свої помилки і не бачать в такому визнанні шкоди своїй гідності. Цілісні люди вміють прислухатися до порад сторонніх людей, на відміну від збиткових людей, які своєю тупістю близькі до тупості самовпевненою і «непереможної», але «богом обраної» мавпи. Деякі з тих людей, які не прислухалися до моїх попереджень і були за це покарані, підходили до мене і говорили:
                – Володя, ти мав рацію.
Мене таке визнання завжди тішило, але після того як мені виповнилося тридцять років, я від такого визнання шаленів:
                – Що толку з того, що я «мав рацію»?! Що тепер можна змінити?!


                Іноді люди прислухалися до моїх порад, а потім дякували мені. Іноді мої попередження зачіпали і мої інтереси - в таких випадках всі без винятку люди мені не вірили, вважаючи, що я даю поради, тільки виходячи з захисту власних інтересів. Мої власні інтереси для мене менш значущі, ніж гармонійні відносини між людьми. Знаючи про те, що моє попередження про події, які зачіпають мої інтереси, обов'язково призведуть до негативних для мене наслідків, я майже завжди оголошував попередження, бо мовчати про погані наслідки було б злочином.


Рецензии