Що сказати

......Що сказати тобі? Які ніжні слова ти скажи мені,підібрати?
Я щасливий вже з того що ти в мене є!
Ну а іншого годі бажати!
Ти одна в моїм серці,єдина навіки,
Ти зуміла його в мене в красти,
Незвичайна ,,чарівна і загадкова,
Ти-моє довгождане щастя!

Як я жив без тебе? Ой,не питай?
Я і сам того,мила,не знаю!
Я по світу ходив,своє щастя шукав,
Та знайшов тебе з осіннім розмаєм!

Як побачив тебе,моя душа ожила,
Закалатало в грудях серце,
І немов би знову прийшла весна,
Й зазвучало кохання скерцо.

Ну,а ти,наполохано знітилась,
Опустила долі скромно очі,
Так ніжна і жадана немовби лілея,
Нашу зустріч ніби хто наврочив.

Ми обоє не знали тоді що казати,
Лиш дивились одне одному в вічі,
І в серцях наших ватра спалахнула любові,
І звінчала нас доля навіки.

Що сказати тобі? Які ніжні слова ти скажи мені підібрати?
Я щасливий вже з того що ти в мене є!
Ну ,а іншого годі бажати!....


Рецензии