9. Я чекаю-приходь швидше!

Присвячується пам'яті Моторолла(Арсенія Павлова)



-Сидірівна!
А-у!
Ти де зникла?

- Ну чого розкричалася?
Що знову у твоєму інеті світові новини?

-Сидірівна, не кажи так так і не насміхайся!
Це для тебе зараз новину я повідомлю!
Стоїш?
Краще відразу на підлогу сядь-так надійніше!

-Лізавета, не жартуй так- бо не 20 років мені!
Не томи- віщуй, що там трапилося?

Лізавета набрала повітря у свої невидимі легкі(під її халатом їх взагалі важко було ні то що побачити, але і знайти), і голосно крикнула:

-В Ополченні Донбасу заявили про взяття старого терміналу аеропорту Донецька.
Також повідомляють, що під час штурму був поранений ополченець Моторолла.
Про це повідомляє портал «Російська весна» з посиланням на військкора ополчення Геннадія Дубового.
«Тільки що подзвонили брати з аеропорту.
Старий термінал узятий.
Все, тепер, по суті, весь аеропорт наш.
У нас тільки "300" -тие, "200" х немає.
Моторола легко поранений у руку», - йдеться у повідомленні.

- Так це ж чудова новина!
Шкода Моторольчік поранений!
Але нічого я йому посилку зі своєю настоянкою на зміїному отруті передам через гуманітарний вантаж і він відразу одужає!
А як там Гіві і інші хлопці?
Чи живі-здорові?

- Сидірівна, а ти приходь до мене і все сама дізнаєшся!
Не забудь нам настойки прінесті- за Перемогу нашого Донбасу вип'ємо!
А там дивись і моя Одеса приєднатися до Донецька!
Я вже свої макарони по-флотскі зварила і дочі у Італію подзвонила.
Вони нас з тобою привітали.
Обіцяли у твій Донбас свої фрукти і овочі передати!
Я чекаю-приходь швидше!

- Іду-просто лечу!..



29.11.2014


продовження у http://www.proza.ru/2016/12/09/480


Рецензии