Псалом 3

Господи, что ся умножиша стужающии ми? Мнози востают на мя, мнози глаголют души моей: несть спасения ему в Бозе его. Ты же, Господи, Заступник мой еси, слава моя и возносяй главу мою. Гласом моим ко Господу воззвах, и услыша мя от горы святыя Своея. Аз уснух, и спах, востах, яко Господь заступит мя. Не убоюся от тем людей, окрест нападающих на мя. Воскресни. Господи, спаси мя, Боже мой: яко Ты поразил еси вся враждующыя ми всуе, зубы грешников сокрушил еси. Господне есть спасение, и на людех Твоих благословение Твое.

* * *

Мои враги, поднявшиеся тьмой,
Куражатся и радостно смеются -
«Бог от него прину'жден отвернуться!»
Но твёрдо знаю - Ты заступник мой.
Ты сам меня возвысил над толпою
И слава мне ниспослана Тобою.

Пусть плоть моя сейчас полужива,
Едва приходит тьма с началом ночи
Я с легким сердцем закрываю очи,
Не устрашась ни алчущего льва,
Ни недруга, ни твари ядовитой.
Мой дух спокоен под Твоей защитой.

Я с лёгкостью несу сей тяжкий крест -
Бог наделил меня судьбой особой.
Враги же истекут бессильной злобой,
Я не страшусь их, рыщущих окрест,
И свято верю - обрести свободу
Бог даст и мне и моему народу.


Рецензии