И ночью, и днём- в окопе своём под шквальным огнём

                ДовIдки:
                1. ТЕМП артилеоiйськоi стрiльбИ - х мiста ДонЕцька та Макiфiвки -
                в направлiннi мiста Авдiйiвки та селА Пiски - в перiод
                з 29 сiчня - по 2 лютого 2017-го дорiвнював
                вiд 1 - до 5-6 тисяч пОстрiлiв за 1 = одну годИну (ЧАС)

                2. Грищук Микола Вiталевич ((племiнник моЕйi жiнки-
                дружини, брат мойiх дiтей)) 1977 року народження,
                рiдна мова украiнська та росiйська, гроипдянсьтво украiнське;
                греко-ортодоксальне (православек) вiри-зповiдання,
                юний ленiнець, пiонер, комсомолеуь, з 1992-го року -
                безпартiйний; газовик обогрiву крксрвих печей кркср-
                хiмiчного заводу, з 2015-го року мобiлiзований...
                Загинув рано вранцi 1 любого 2017-го вiд вибуху
                важкого артилерiйського снаряду ГРОСС-фашистiв...

Я рождЁн недалЕче -
у меня - на видУ,
да теперь искалЕчен -
даже в дом - не врйлУ:

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

Я ведь был пионером,
а потом комсомольцем:
ВСЕМ достОйным примЕром -
в ДЕЛе - НЕ богомольцем:

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

а


И трудился я честно -
на тех АДских печАх:
НИ коМУ НЕ изВЕСТНо -
ЧТО Я НЁС на плечАх:

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

А теперь я для МИРа -
ЗЛОЙ карАтель-хунтИст:
ЗЛЕЙ чертЕй Анти-МИРа,
заодНО - и фашИст:

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

НЕ стрелял я из ПУШек
и людей НЕ давИл:
НЕ сидЕл в Белой ПУЩе
и фашИзм НЕ вскормИл:

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

Я не ВИДел ЗЛОЙ ВСПЫШКи
не уСЛЫШал разрЫва:
я ж слабИше вiд СПIЧки -
В АДском ПЛАМени ВЗРЫВа!

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм,
      в окОпе своЁм:
      под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!

Я разБРОСан по ПОЛю -
НЕТ чеГО хоронИть:
ТАК обрЁл ВЕЧну ВОЛю -
НА векА - НЕ на МЫТЬ:      ((МЫТЬ = мгновение (по-украински)))

      И НОЧЬю, и ДНЁМ:
      в простОре степнОм:
      на ПОЛе роднОм:
      под кАмешком, ПНЁМ -
      лежУ я под шквАльным огнЁм -
      под шквАльным фашИстским огнЁм!
        ..............
       ВИК: ДонЭцьк: 2 лютого 2017-го:
        для НАС-быдла - ВСЭ ЩЕ бойовОго й больовОго:
        ВЖЭ багАто заГИБлых мойИх - РИДных та блызькЫх...


Рецензии