Претензия мами

Мужчины косяком — и мимо, мимо…
Наталья Резник
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



Алло!
Мамо, це вы?
Вас погано чуты.
Чого дзвоню?
Претензию вам высказаты.
Вы мени що обицалы у дитынстви?
Забулы?
Так я вам зараз нагадаю

Кричить, так що натопов оглядаеться на неи. Вона у парку на лавци сыдыть и по мобильци размовляе з мамою, яка десть там)))(((

... Вы мени уси вуха прожужжали, що я красуня, яких бильш у свити нема?
Так мои подруги и просто знайоми давно замижни, а я навить вдовою статы не змогла!
И у цьому вы вынни!
Як чому?
А хто сказав, що Жорык мени не пара?
А у него була жила площа на Крещатныку!
Ну и що с того, що у коммунальци!
Еи розселили и уси мешканци комуналкы отрымали в прыгороди квартыры. Я чула, що Жорык вид радощив потим помер и его жинка встыгла продаты ту кимнату до росселення и тепер живе биля Держиадминистрации.


продовження трохи пизниши... треба подуматы..

19.03.2017


Рецензии
Забавно написано !

Юрий Курский   18.05.2019 16:09     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.