Путин сжег Осокорки КиДне стр 50

   Пішов сьогодні до «Білли», по хліб та їжу для котів. Коли дивлюся – моя хороша знайома Баба Банка, пряма спадкоємиця Баби Ванги, біля входу стоїть, щось усім розповідає. Підійшов, припідняв кепі, поздоровкався.
   «Православні кияни, діти мої! Учора клятий Путін зробив диверсію на благословенних Осокорках, де щирі українці, почувши мої предсказання про наступні скрутні часи, збирали до великої купи тогорічне бадилля, хмиз та усякий горючий непотріб, щоб, коли на ТЄЦ-5 закінчиться вугілля, перевозити його через Дніпро до станції . Зібрали, склали горючку у формі великого кулака, з якого кращі винахідники ще й склали дулю, пальцем, звісно, на Північ. А зверху поклали прапор, та великий слоган: «Ти ума в нас не доб*єшся, підлий Путін! Я нє твой!»
   Наварили борщу з сУшеними карасями, наліпили вареників з яловичиною та салом, сіли вечерять. Я активістам сулєю перваку «Три гички» виставила, що з кращих сортів вітчизняних буряків. Вечір. Ніч. Гарно так. Дід Стакан вже мене пол литці почав гладити…
   Аж тут шось, прямісінько з Півночі, як загуркоче! Самісінько над нами! Дід Стакан кинув лапати мою литку, та хутенько подався у бур*яни. Я подивилася вгору – а там гвинтокрил, та ще й з російським прапором! Раз облетів наш горючий кулак, другий, а на третьому колі бокові двері в гвинтокрила відчинилися, звідки висунулася лазерна гармата, у формі дупи, та як перне яскравим світлом, та як перне! Й кожного разу – у самісінький наш кулак! А той, хто керував гвинтокрилом, як закричить: «Я- Путін! Ще не вмерли? Ні слава, ні воля?»
   Коли ж наш горючий недотримуваний запас запалав, як свічка, то той клятий гвинтокрил погуркотів собі. Звісно, на Північ. А Осокорки, де щирі українські корупціонери побудували багацько три-, навіть – чотириповерхових будинків, ще довго погрожували своїми праведними кулаками тій клятій Півночі. ..
   Ото ж і кажу я вам, мої доньки й синочки: збирайте хмиз та кізяки у кулаки, робіть із них дулі, і щоб вказували вони на Північ! ВенсеремОся – та не піддамОся! Слава Україні!»
   Активісти, котрі в Києві на кожному кроці, дружно вигукнули «Героям – слава!», і пішли в «Біллу» за пивом. Мабуть, щоб гасити ним «кулаки», коли той клятий путінський гвинтокрил зі своєю лазерною дупою прилетить знову. Бо пиво – це найкращий вогнегасник!


Рецензии