Невгамовна Таня

Була неділя і Тані бабуся дала п'ять карбованців! Це було багатство! Таня планувала, що вона купить на них. За що бабуля розщедрилася? Вона Таню вмовила з нею на дачу їздити і збирати там смугастих жуків, черв'яків. Таня відразу сказала, що не добре використовувати дитячу працю. І зажадала компенсацію за проведений час на полюванні цих комах і слизьких черв'яків... Таня запитала бабусю... а тобі навіщо ці жуки і черв'яки потрібні?
На риболовлю підеш? Можна і я з тобою буду рибу ловити?.. Бабуся відповіла, що на риболовлю Таня піде з дідом і за одне дізнається, що він там робить і чому без риби приходить...

І ось за ловлю комах їй таке щастя: п'ять карбованців! ..
Значить морозиво Ескімо п'ять штук, дві пляшки ситро, сардельок штук п'ять і здобних булок теж п'ять... бабуля уважно слухала її підрахунки... потім запитала... навіщо стільки багато? Горло заболить і живіт теж... Таня відповіла, що їсти вона усе буде не сама... Сашу покличе... йому батьки не дозволяють все це їсти... бояться, що співати не зможе... просто його загартовувати нікому... а Таня це вміє.

Тані було нудно і сумно... усі діти пішли у фонтані купатися, а Тані вранці зробили щеплення. Доктор сказав, що не можна руку мочити три доби. Таня запитала дядька доктора... мені що три дні брудної спати і не їсти? Він засміявся і відповів, що руку мочити не можна, але вмиватися і мити руки можна... ось і зрозумій цих дорослих! Діти у фонтані стрибають, а вона тільки милується ними.

У Саші болить зуб... Таня запропонувала стати для нього доктором Ай-болитом ... Саша відповів, що краще він потерпить, але лікуватися у неї не буде. Таня запитала... що шкода стати для мене пацієнтом? Ось виросту, стану лікарем і не буду вас лікувати! Саша відповів, що він виростить і не буде для неї пісні співати. Таня відповіла, а кому будете співати? Народу? Я куплю квиток і прийду разом з народом на ваш концерт, а коли у вас заболят зуби, я вас врятую.

У бабусі намічається ювілей... Таня уважно слухає розмови дорослих... і потім ставить запитання... бабуля, признавайся скільки років світ лякаєш, землю коптишь? Бабуся перелякано подивилася на неї... це хто тебе навчив таким питанням? Напевно дідусь? Таня гордо відповідає... ні! Твій син, мій батько ... а моя мати казала, що ти усіх нас переживеш і взагалі ти безсмертна... бабуся, а де знаходиться твоя голка? Я теж хочу вічно жити.

Таня сиділа на дереві і співала пісні... Саша стояв унизу під деревом і обурювався... перестань кричати! Ти фальшиво співаєш... Саша, не заважайте мені! Я ж не Сірий Вовк і не збираюся вас їсти... так що якщо не хочете слухати мій концерт, то можете піти додому... ваша бабуся вас вже два рази кликала їсти манну кашу... Саша відповів, що кашу він не хоче. Нехай бабуся сама її їсть...

Таня не вгамовувалася і продовжувала кричати свої пісні. Сусідка з п'ятдесятої квартири вийшла на балкон і крикнула... сусіди, а хто мучить дитину? Чому Таня знову так кричить? Ой, боже! Так вона на дереві сидить! Петрович, йди допоможи їй спуститися з гілки... Таня відповіла добрій тітці ... не треба, тітка Люда! Я сама можу злізти... я просто пісні співаю... тітка Люда запитала... а чому співаєш таким противним голосом? У тебе біда трапилася або морозива переїла?... Таня відповіла... Ні! Просто репертуар такий... Петрович(чоловік тітки Люди) відповів... Таня, зміни свій репертуар і йди до нас, у нас є рибні котлети... кіт не хоче без тебе їх їсти. Склади йому конкуренцію... паразит вередує...

Таня швидко спустилася з дерева і сказала Саші... підеш з Барсиком його котлети їсти? Вони смачні... просто Барсик без мене сумує їх їсти. Якщо не хочеш, нам більше дістанеться.

Таня захоплено розглядала щось під кущами бузку. Це побачив бармен Петька з третього під'їзду... Ей, малявка! Знову шукаєш трагедію для наших сусідів? Тобі, що мало минулого разу?.. Таня перестала заглядати під кущі... і що я минулого разу ні так зробила? Між іншим пожежні мені медаль обіцяли за спасіння котлет баби Марти. І вона забула їх на сковороду покласти, дивилася рекламу про порошок, а масло на сковороді задиміло усю її кухню і дим пішов через кватирку на вулицю. Я думала Баба Марта може загинути і подзвонила з таксофону пожежним...

Петька уважно подивився на Таню і запитав... ну і коли тебе нагороджувати будуть тією медаллю? Думаю коли заміж вийдеш за пожежного, тоді вони про неї і згадають... І кого на цей раз рятувати тут будеш під кущами?... Таня гордо відповіла... кошенят! Вони там ховаються від двірника і тієї злої тітки, яку вибрали домомучітельніцею!.. Петька хмикнув... коли врятуєш своїх кошенят, я принесу їм поїсти з бару... а поки мені на роботу пора ...

07.01.2017

продовження у http://www.proza.ru/2017/04/18/628


Рецензии