Ось це УкраIна,. дина у свiтi

Ось це Україна,Єдина у світі
Потрібні лиш Богу,покинуті діти
При шаблі Козак-Молодець хоч куди
А поруч Жебрак.Ти куди?-в нікуди!
...
Блискуча Вітрина,Машина,Сервіз
І Усмішка Пекла,Безбашенна "Кіс"
Сміття спілкування і гавкіт у душу
Ось це Україна,в якій жити...мушу
...
І люди Мерці,що живуть у Недолі
Смердючі Пяниці,нащадки Неволі
І Погляд Зухвалий,крізь Виклику Дим
Ось це Україна і я її ...Син
...
Життя Рух по колу,на місці,під 200
Екстрім Відчуття...рекс-пекс-табельне місце
І самооцінка "Я"-Мильний Пузир
Ось це Україна і я її...Звір
...
І молодь сучасна і стильна...Білизна
І вхід в Інтернет і мобілка Престижна
І чорний ПінДжак і штани від "Кутюр"
Ось це Україна- Елітная.Чур
...
Батьки,що народжують просто для Галки
Голодний Жебрак в смітнику на світанку
І стадо і річка і море...Сліпців
Ось це Україна-Затурканий Віл
...
І я цього світу Свідома Частинка
Цієї країни Нікчемна Людинка
І Цього народу,Поламаний Тин
І Я Україна-Знедолений Кінь
...
Нещасна,Обмежена,Грішна Небога
Лиш Зовні Успішна,Насправді ж Убога
При всьому себе називає,Європа
Ось це Україна.Прекрасная...Опа!
...
Модельні Панчохи,Тіла,Молодиці
І Усмішки Білі і Впевнені Лиця
І Стильно і Добре і Гарно Усе
Ось Це Україна і я її...Все
...
5 04.2005 р.
...


Рецензии