Хиханьки-хаханьки и вуайеризм

Во время летних каникул после четвёртого курса медицины, сдав хирургию, терапию и акушерство с гинекологией, отработав на практике в роддоме и женской консультации, я поехал в родной город Батуми. На набережной, недалеко от пивного завода есть престижный ресторан Хихани. И мы с друзьями любили ходить туда периодически, послушать музыку, выпить, закусить. И вот мои друзья-ровесники решили меня удивить...
- Пойдём в ресторан! Мы тебе покажем кусочек секса!...
Я такой подставы от них никогда не ожидал!..
Они подвели меня с чёрного хода к стене, в которой были дырки  и сначала сами стали смотреть, а потом предложили  мне припасть к "окулярам", за которыми, судя по запаху, находился женский туалет. Усатые юноши признались мне в вуайеризме за писающими девушками...
Я чертыхнулся:
- Тквента мама - дзаглия!... (Вы - сукины  дети!) Потом смачно плюнул и ушёл от гогочущей компании. А на следующий день принёс им всем препараты от энуреза...
Вот такие хиханьки-хаханьки!


Хіханьки-хаханьки і вуайеризм
(Переклад автора С.Б.Александров-Снігур)

Під час літніх канікул після четвертого курсу медицини, здавши хірургію, терапію і акушерство з гінекологією, відпрацювавши на практиці в пологовому будинку та жіночій консультації, я поїхав у рідне місто Батумі. На набережній, недалеко від пивного заводу є престижний ресторан Хихани. І ми з друзями любили ходити туди періодично, послухати музику, випити, закусити. І ось мої друзі-ровесники вирішили мене здивувати...
- Підемо в ресторан! Ми тобі покажемо шматочок сексу!...
Я такий підстави від них ніколи не очікував!..
Вони підвели мене з чорного ходу до стіни, в якій були дірки і спочатку самі стали дивитися, а потім запропонували мені припасти до окуляра", за якими, судячи по запаху, знаходився жіночий туалет. Вусаті юнаки зізналися мені в вуайеризм за пісяючим дівчатами...
Я чортихнувся:
- Тквента мама - дзаглия!... (Ви - сучі діти!) Потім смачно плюнув і пішов від гогочущей компанії. А наступного дня приніс їм усім препарати від енурезу...
Ось такі хиханьки-хаханьки!


Рецензии