И тут мни й винка вш кладуть...

Бо j я пісатель-фантастік ф скунс

Вы хотіте, мы счяс вам забацаем что-то тіпа ж фантасцікы?
Вот іду я однажды тут. Віжу, гусь, такыj ласковыj!
І я бац ёго в жабры, блін! І він гоп – і в шызы.

Ну, так жэ бо ж в жызні быват всекда.
Как пішэ унь Серж някыj Лук-Янь сь Кыj.
Бо колы в тэбэ  Янусь злыj, то як нікаво вш не забіць.

Далее. Учылся-то я на псіха-а3.
А в інціАлКах-та аж 11. Да е j дісятка каксь.
А эт вам ш люды прам граматны.
Ну, j перевернул вуж кніжак так с... нуль.
Бо все ані праваславныjі.

Нет жэ рылігіі някыj бульш. Но-оно бульская.
І вот я j ззів яjка. Іду так собі j ра2юсь:
Оj, как харашо всё палучаіца!
І дом табі зарыкы псарня все.
І отпуска какі хатіш і куда... сцыш.

Да! Нет жэ і кармы-та. Судьба адна.
І та какась страшная.
Вбыв я героя-правідніка.
Бо што гэто он залупаеца.

Зато ш буда потом кампот! Все ажывают.
І начынаеца настаяща раманТыка.
В раму вЯзжае трактар яксь.
І тыкае мня валенкам: а ну слазь, балда!

Гы! Хых! А за шо ета...  Сказак-та нет жэ вжэ.
Ну, там пра превращенія всялякія.
Бо разве сабака была када бякаю.
Ілі, j скажам, кот вот міj. Он жэ такі мягеньКі сь.

А када я адНажды в баню заліз, мне і па гаршці!
А я ж-та пусців фсіх псіх змыцц пасля парылк.
Так я эта... ну, j здачы ведь федь.
Алэ ж. І аджэ ж. Нет заблуждень ні в гамнешк.

А эт веть быв журналіст тутошніj!
А яму зь пазволена фсех казніць.
Ну, бо ж Ігор чы прам з марсів да j з гаjдуків щ.
Пузё j волочыть зараза довськая. Шо ёму дід-бородід.
Бомж! – кажэ мні. – Ты чо тут розмывс?!
Гэто жэ міj но душ вонь поломаныj.

Ітаво, мы находім, шо j дым бес пораху j гарыть!
Жлукто жэ нада влад апмыць. Это ш кабан в лаборів.
А шо касаецца попів, то а ніц і ні j розглядів.
Но... в газетцы ані всі в діскуссіі! Чы е жызнь пасля жісць.

Не! Ныма ныц. Я сам провірыв уж скік разів.
Да і конце світа тобі шэ дам завжды?
Ах, вы моі квыткы! Ах, вы ш маі да ядкы.
В маі булы мы соплішк. А зырэ вжэ гыцль!

Так шо, экс3мал чы Васыль? Нет. Хтось сам пудліз
І в самы нагавыць, колы мы спалы шэ в дівк.
Сам сыбэ родыш, друг міj. От і тырпы пухырів.
Бо калісь напладзів!.. Госпадзі Бозе міj!

...зарыкы шыфер возе мні Мак7. А маці яво Галінк.
І самі яны ж з янавців. Но в Мотолі робляць харчі.
1 юня родывсь шоферішк. І в пэршу ш хату j дров завіз.
Ну, так шо за сувПавДзінь? Чысла якысь?

Га! Но ж жыды чыталы іх 3жд. Вот і кумекаj, скіль вітёр понісьсь.
І зорвав усі крышы j дахі ж с хіжынк Тігр.
Вытэ більш там шэ гомоны, шоб порізаты скрізь корчі.
Будэ і вам, і ля мні камынів з нэба бздунів.

Фантастікы воны захотілы. А куды діваты шылыстункы
С канфеток вашых дурных? Гэто ш ны бумага j ны j жылізо.
Так, абы що. Куча фольгы. Блыщыть. Бы в кота там... мыз.

Баjкы мы тут jім росповів. А лампочкы вашы куды? Горілыjі.
Всё. Неоны купы. Гэтыя ліпші с. Бы j свалкы-смітныкы німцыj.
Дажэ в сылі нада ш всэ кудысь в ліс. Хаj там воніщ. Бы в Балашых.

Балуjтэсь. Тіштэсь, жыдкы. Скоро вам НЕ вш капцы.
Бачыв? Батарэjі ішлы по шосі в сашків. Бы горылы якы!
5 тыщ раз в хвылыну пырдыть. І ныма трамп-лінк.

... а за7 ракСказМом - Стрылкы з ракЕты такыj.
Про Астралогію ш мы j ны чув ны в чортів.
Бы j про j ятвяг з болотів поліськ.
Ну, мова зу7 бы ш ф хахлів с-пуд Волынь


Рецензии
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.