скло

вона тихо заходить у дім своїх почуттів і поринає туди з головою, не звертая уваги на те, як за спиною посвистує вітер, нібе кличе туди, звідки вона прийшла.

вона не хоче виходити з неперевершеної темряви, намагаючись зловити хоч якісь моменти свого життя, яке може пролетіти перед її сірувато-зеленого кольору очима за одну секунду. не залишив їй нічого, окрім старих сподівань і спогадів, лінія часу розсиплеться на крихти скла, поколить їй ноги і зникне у світлі, залишаючи ті самі крихти у неї в сердці.

вона любить душою, розбиваючи своє сердце. дістав шматки прозорого скла, залишені спогадами, вона віддає мені у руки свою таємну скарбницю почуттів.

«відкрий» — говорить вона, протягуючи у своїх тонких і чарівних руках маленькі шматочки раздрібленного колись давно скла.

і я видкрию. залишив їй все те, що здобула за якийсь там коротенький місяць, поки була з нею.

я відкрию її саму, коли мої неакуратні пальці будуть шукати нові родимки на її тілі, складати їх у сузір'я і викидати у своє власне небо, райдужне полотно наших надій, сподівань і мрій.

вона стала таким рідним, таким недосяжним, таким потайним, усього за якийсь там місяц.

«я думаю, що я кохаю тебе» — прозвучить у мене в думках, відбиваючись від стінок черепа, щоб ніхто не почув.

але вона почує.

і буде чути завжди.

(будь ласка, будь моїм єдиним цілим, і назавжди коханою мрією)


Рецензии