Жоржина

Мимо саду, де квітне ожина,
Проминувши густий верболіз, -
Йшло дівча. В косах квітка жоржини,
Карі очі, кирпатенький ніс.

А коли наздогнав - обернулась.
Чорні брови, коса, як смола!
Лише кутиком губ посміхнулась,
І жоржину мені простягла.

За ставком розділилась  дорога -
Я ступив на вузький путівець.
Та чомусь не не ідуть мої ноги,
Бо вона - в інший бік, навпростець.

Так дівчина та в душу запала,
Що ходив зачарований я.
Тільки більше чомусь не стрічалась -
Юна квітка - жоржина моя!

Роки, роки, мов клин журавлиний,
Подалися за обрій кудись...
Та не можу забуть ту жоржину,
І в веснянках кирпатенький ніс.

Георгин

Мимо сада с колючей малиной,
Что крапивой густою зарос,
Шла девчонка с цветком георгина -
Весь в веснушках курносенький нос.

Догоняю, - она оглянулась,
Кареглазая, косы - смола!
Уголком алых губ улыбнулась,
И цветок георгина дала.

Разделилась надвое дорога -
Я пошел через луг, напрямик.
Но вперед не идут мои ноги -
Очевидно попал я в тупик!

Так девчонка та в душу запала,-
Очарованным стал и глухим.
Только больше нигде не встречал я
Кареглазенький мой георгин.

Мою молодость клин журавлиный
Безвозвратно куда-то унес...
Не забыть мне цветок георгина
И курносый веснушчатый нос!


Рецензии
Чудесно, мило и трогательно написано, дуже чудово. Дякую.

Лена Невская   26.12.2017 00:32     Заявить о нарушении
І Вам красно дякую за відгук! З новим роком , Лена!

Ирина Булахова   30.12.2017 16:10   Заявить о нарушении