Джоли-Джоли - НАче вИтэр в пОли - ГОНыш мэнЭ ДОЛи!

Джоли-Джоли - НАче вИтэр в пОли ГОНыш пэрэкатиПОЛэ
Джоли-Джоли - НАче вИтэр в пОли - ГОНыш мэнЭ пэрэкатЫ-ПОЛэм
   (ЗАмисть рецензии на "Прощание c Джоли" Джонатан Тайт)

Джоли ведь сирОткою былА -
Джоли сиротОй круглой былА -
никого родни на этом Свете:
скромная, прилежная, милА -
не как остальные внуки, дети:

     Папа помер от одеколОна,
     Мама - от сапОжной чёрной вАксы,
     Бабушка упала в платье мАкси,
     Дедушка был - вЫпал из вагОна -
     из вагОна Анти-эшелОна...

Ну-с а Джоли - Джоли мне - як СОН-цэ -
СОН-цэ - що заГЛЯНуло в виеОнцэ!
СОН-цэ - що прыСНЫВся у ви СНИ
СОН-цэ - що побАчив у вик-НИ!

Джоли - цэ гарнЭсэнька дивчИна -
я ж виз НЭйи - знОву став №муж в ЧИнах№!
Джоли ж цэ - як сУЧка кобелИнам -
що прыпЭрлыся - свойИх сучОк покЫнув...

Джоли-Джоли - ДЭ ж твоя посмИщка -
ПОВная отрУты та й вогнЯ?
Джоли-Джоли - ты ж вэрнЭшся нЫшком -
та й ЗНОВу вкрхАйеш ты меНЯ?

Джоли-Джоли - НАче вИтэр в пОли -
ГОНыш гэть мэнЭ пэрэкатЫ- ПОЛэм:
кудЫ ж ГОНыш - я и сам нэ знаю, -
бо тэбЭ кохАю я бэз крАю!

Джоли-Джоли - дОсыть - хвАтит Джоли -
дОсыть мэнИ Джолинойи дОли:
забагАто ж Е гАрных дивчАток -
що дадУть новОй дОли почАток!

Джоли-Джоли - НЭ вэртАйся - Джоли -
дОсыть мэнИ ЛАСок твойИх - дОли:
ЗНОВу ж я пизнАв СМАК ВОЛи - ВОЛи -
ЗНОВу ж я скачУ - як зАйчик в ПОЛи -
я скачУ - вид ТЭбэ ж - Джоли-Джоли!

  И прощу пробАчення - за моЕ нэБАЧення та помылкЫ - ошибки!
    ..........
   ВИК: ДонЭцьк: 30 липеня июля 2017-го:
   для НАС - для бИдла = всэ ще бойовОго, больовОго -
   вид ТЫХ - шо кОло ПУТина, та що - за нЬОГо...


Рецензии