Молнии

А молнии в начале лета
начали ударять туда, куда нельзя...
и стали собрать минералы и растения
 где автор пытается написать:
свое гениальное стихотворение.


Рецензии
Într-o pădure în care izbucnise un incendiu, în timp ce mai toate animalele fugeau de colo-colo înnebunite de spaimă, o pasăre colibri tot aducea apă în cioc, încercând să stingă vâlvătaia.

Conştinent de zădărnicia demersului, un tigru îi spune:

- Eşti nebună? Crezi tu că poţi să stingi focul acesta imens cu stropul de apă pe care-l tot aduci?

Pasărea colibri i-a răspuns:

- Eu îmi fac partea mea.

Noi de la o vreme trăim vremuri exponenţiale, însă rar cine conştentizează aceasta. Iată însă, că am întâlnit şi eu o pasăre colibri cu numele Cristina. Câte avem astăzi cu acelaşi nume? Însă doar una e predispusă ca pasărea colibri să-şi facă partea sa. Mult m-am gândit la postfaţă şi iată ce mi-a ieşit. Nu am analizat versurile, nu mi-am expus părerea, ci am lăsat la discreţia dumneavoastră, ca cititorul să aprecieze. Şi, totuşi, cred că avem o carte bună. De început. O carte, care se vrea citită amândoi, şi cu cineva, da şi singură, sau singur.
Asa ca e mai interesant decat fulgerele ?

Валериан Чобану   12.11.2017 18:41     Заявить о нарушении
Правильнее будет - начали ударЯть. Стих понравился. Геннадий.

Экосоюз Евразия   06.12.2017 02:20   Заявить о нарушении
Замечание принято, благодарю за внимание и не забывание. Приветствую Вас!

Валериан Чобану   06.12.2017 09:32   Заявить о нарушении
И Вы даже не подозреваете, я почти рядом: Зелински 13 - счастливое число

Валериан Чобану   06.12.2017 09:33   Заявить о нарушении