Солодкi слова солодкою мовою

Один автобус, одне вільне сидіння
Ти посміхнулась, відчув, що не видіння
А твій голос в душі солодким медом
Чому саме сьогодні? Мабуть так треба

О, моя люба, чому ти так далеко?
Хоча я згоден, що біля вікна так легко
Якби я бачив світ твоїми очима
То для наших зустрічей вже була б причина

Гітара тобі гратиме кожної ночі
Хоч рок, хоч попсу, як тільки хочеш
Самотньо тобі не буде, я обіцяю
Отак неприховано до тебе залицяюсь

А можемо на концерті разом із Бумбоксом
Танцювати й шаленіти наче під коксом
Тому, щоб відтворити цю фантазію дивовижно
В тому автобусі почну наше спілкування я ніжно

Зупинка, твій вихід, я це використовую
І кажу тобі солодкі слова солодкою мовою
Тобі подобається, і від цього кайфово
І ми тепер балакаємо про цей всесвіт рінокольоровий


Рецензии