Мой сказочный мир

                "ОСІННІЙ БУКЕТ"

Гномик Джем, блукаючи лісом, збирав зламані гілочки та квіти. На стежці він зустрів їжачка, який гірко плакав.
- Їжаче, ти чому плачеш?
- Я листочок загубив, - відповів той.
- Я тобі новий подарую, тільки не плач, - каже Джем.
- Той листок був такий гарний, у мене ще ніколи такого не було. Де ти такий знайдеш? - мовив їжачок.
- Знайду. Це ж мій ліс, а в моєму лісі є різноматнітні лісточки, тільки не плач. Ось, дивися - листя клена, там берізки, а он моя стара подружка тополя - вибирай, будь ласка, - відповів гномик.
Їжачок підняв голову і розгубився: тут було так багато листочків!
- А який же мені вибрати? - запитав він.
- А щоб нікого не образити, візьми у кожного деревця по одному листочку, - підказав гномик. І ти побачиш, який красивий осінній букет тобі подарує ліс.
І стали вони разом збирати листя. І якшо маленькі друзі не могли зірвати з гілки листок, дерева самі до них нахиляли свої гілочки.
Вони ще довго збирали листя. Їжачок був такий щасливий, що зовсім забув про той листочок, який загубив у лісі. І коли у нього вже був величезний букет, він щиро подякував лісу й Джему за допомогу, і, попрощавшись, заспішив додому, де його вже давно чекали.

                " ЛІСОВИЙ ВОДІЙ"

Прилетів якось до гномика Джема його друг Горобчик і каже " Джеме, я хочу стати водієм, тільки от не знаю як. У мене ж немає машини, а я хочу катати всіх своїх друзів. Підкажи, як мені стати водієм? " Джем замислився і раптом згадав, що у нього на горищі є старий різнокольоровий паровозик. Його колись подарувала бабуся - лісова фея. У дитинстві гномик на ньому катався, потім він виріс і зовсім забув про нього." Є у мене на горищі старий паровозик," - каже гномик " Правда? - зрадів Горобчик. Гномик дістав паровозика з горища. виніс його на підвір я і хотів було завести, виявилося, що він несправний, переднє скло розбите, а сидінні солодко спав їжачок, згорнувшись клубочком.
" Ну і що нам робити з Їжачком? - запитав Горобчик, бачачи, що гномик не знає, як буди. " Напевно, йому, ніде жити"? - сказав Джем " А давай ми його розбудимо і запитаємо, може, він заблукав? " - запропонував Горобчик.
Ту Їжачок потягнувся, розслющив очі і побачив Горобчика і гномика Джема. Від переляку колючий звірок снову згорнувся в клубок. Гробчик і гном помітили, що спинка у нього перебинтована. " Що це з ним?" - запитав гномик. " Він пораненний, я знайшов його в лісі і приніс сюди", - почули друзі голосок Мишеняти, яке жило у будинку Джема. Побачивши, що їжачка немає на горищі, він вибіг на вулицю і побачив, що у дворі стоїть паровозик, в якому спав його маленький друг, за яким він доглядав. " Мишеня, чому ти нам не сказало, що у нас на горищі живе їжачок?" - запитав гномик у нього. " Я боявся ", - відповіло Мишеня. " Адже ми друзі, - сказав Джем, - ми повинні допомогати один одному ". "
Значить, ти теж мій друг? почув голос Їжачка гном. - " Звісно, ми всі друзі, адже ліс - це одна велика дружна сім я" - відповів той.
" А я вас всіх буду возити на цьому паровозику, ось тільки ми його пологодимо! " - весело додав Горобчик. 


Рецензии