Ви моя Енергiя любовi

Мій коханий, я сьогодні для себе відкрила, що ти мій коханий чоловік і є моя енергія любові. Ви та моя енергія, що повертаєте мене до життя, Ви та моя енергія від якої хочеться жити й творити, відкривати всі свої грані про які я ніколи й не замислювалася. Це кохання, яке я відчуваю до Вас мені допомагає, допомагає мені тоді коли Вас немає поруч й ця сама енергія захищає мені від усього поганого, що могло б статися зі мною. Ви мій коханий і єдиний муж, єдиний чоловік всього мого життя, мені не має на що гніватися Ви зі мною і я можу лише молити Бога, щоб Він уберіг Вас від всього лихого і дарував Вам міцне здоров’я на радість нашій сім’ї та нашим дітям. Ви коханий мій, Ви мій Володар, Ви моя радість, Ви моя сила і лише одна думка про Вас надає мені сили, сили жити й бути кращою для Вас, оберігати Ваш спокій, щоб у своєму домі Ви не про що не турбувалися, а лише відпочивали й набирались сил. Енергія нашої любові, моєї любові до Вас і Ваше щире кохання до мені це і є мій дім, мій затишок і мій храм. Ваше кохання до мені це мій храм, храм мого спокою, де б не була мені завжди приємно повертатися до мого храму, я з нетерпінням спішу до нього, де всі мої думки заспокоюються і я відчуваю енергія нашого кохання. Ви мій єдиний друг і радник з яким я можу спілкуватися і на відстані в своїх думках і мовчки в своєму серці. Енергія нашої любові завдяки Вам постійно перебуває в мені і я щаслива Вас відчувати поруч, як би далеко не були від мене. Я кохаю Вас. Ви моя енергія любові.

9.08.17 13:42 


Рецензии