Скажи, скажи

Чому,чому,мені скажи,
Я з літом попрощалась назавжди,
Де від нічної пелени
Стеляться білі тумани,
Де ранок ніжно розквітає
Народжується день в росі.
І не мені цим милуватись,
І не мені так посміхатись,
І заздрить дивній тій красі.
Краса-ворожко мені поворожи.
Чому,чому,мені скажи
Слова віщунки мовлять:"Жди."
Синенькі очі смутно опусти
І на хвилину знову поверни
Ті радісні весняні дні,
Які лише тобі з пташками прокидались,
Які лише тобі у зорях красувались.
Весна не знала,що тебе чекає,
Чи сильні і жорстокі ті вітри,
Чи втрата щастя літньої пори.
Краса-ворожко мені поворожи.
Чому,чому,мені скажи..
З цим літом попрощалась назавжди.


Рецензии
Обязательно дождёмся...
Настоящей дивной поры.
Для кого-то это лето, а кому-то милей осень...
Безусловно зависит, от того, что в душе.
Какая пора ближе)

С уважением Стас.

Стас Неотумагорин   01.09.2017 06:34     Заявить о нарушении
Спасибо!Пусть в душе будет все самое лучшее!

С уважением ,Маша.

Маша Селебрити   01.09.2017 14:38   Заявить о нарушении