Сумна красуня

&&&

Щоб не трапилось, пам'ятай: я завжди з тобою.

Най тобі солодко спиться.
Най тобі солодко сниться.

Я здуваю сон, мов сонецько, з рук - най летить до тебе.
Розповім тобі казку, бо знаю, що не можеш заснути.

Коли ще дерева вміли ходити, як люди, жила на світі Сумна Красуня. У неі було моє ім'я, чи у мене - іі.
З душею - вовчиці, застебнутою на всі гудзики, але й оголеною перед світом. Бо Сумна Красуня писала вірші, тож і захисту не мала жодного. А світ здирав з неі шкіру, мов кору з дерева. Можливо, вона лікувала когось, але не знала нічого про це.
Ні, іі ніхто не шукав, щоб врятувати. Це вона шукала і не знаходила. А шукала вона Щастя, котре ніхто не знав і не бачив. Бо Хто таке Щастя? Якого роду? Кольору? Яке на дотик і смак?
Я теж не знаю, Мішель. Ми живемо в одному з тобою прегарному, затишному, маленькому місті, що так схоже на Париж. А бачимося лише тут. Бо в кожного з нас своя трясовина, яка поглинає нас все глибше і глибше. Бо в кожного в душі і вдома - рідна павутина, яка облела з ніг до голови з усіма нашими радощами і проблемами. Бо в кожного з нас є скелети у шафі. Я от моі виймаю, щоб протирати лише.
Завтра твоя черга розказувати мені казку.
Лише про щастя.
Лиш не про щастя.

P.S:. Є два значення імені Маріанна. Перше - сумна красуня. Друге - кохана, бажана.


Рецензии